No ei kai niistä alkuperäisistä tehoista tarvitse mitään puhua katsastuksessa jos löytyy dynopaperit rajan alittavista tehoista? Näin ainakin itse tekisin.ilkkahy kirjoitti:Jos moottorimallin tehot menee hitusen tuon 100.8hv yli niin onko sellaisella dynomittauksella mitään arvoa jossa tehot alittaa tuon rajan? Ja kun kyseessä on 1.6l ruisku tc (108hv) niin suostuisikohan katsastussedät ottamaan sen 10% tehoista pois jos tilalle vaihtaisi kaasarin?
Epätoivoista eikö... perus 1200 koneen turbottamis projekti lähtenyt ajat sitten käyntiin, mutta silti mieli hapuilee tämän toisen moottorin suuntaan.
Nappikseen TC, lakiasiaa(Kaikki TC-tuntijat lukekaa!!!)
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Kun nyt aiemmin tuli tosta kytkimestä täällä kysyttyä niin jatketaan vähän offtopic-linjaa.
Huomasin vvierin sivuilla 127-projektissa oli kytkimen pitoa lisätty tuommoisella tuplajousi-paineasetelmalla:
http://www.netikka.net/ville.vieri/127t_18.htm
Olen saanut käsityksen että sintterilevyä ei käyttöautoon ehkä kannattaisi laittaa, joten olisikohan järkevää koittaa tuommoista tuplajousi-viritystä? Aikeena olisi myös väsätä teräksinen vauhtipyörä, joten systeemi menee joka tapauksessa tasapainotettavaksi.
Onkos tommoisesta kokemuksia ja onko jotain erityistä mitä pitäisi ottaa huomioon?
Huomasin vvierin sivuilla 127-projektissa oli kytkimen pitoa lisätty tuommoisella tuplajousi-paineasetelmalla:
http://www.netikka.net/ville.vieri/127t_18.htm
Olen saanut käsityksen että sintterilevyä ei käyttöautoon ehkä kannattaisi laittaa, joten olisikohan järkevää koittaa tuommoista tuplajousi-viritystä? Aikeena olisi myös väsätä teräksinen vauhtipyörä, joten systeemi menee joka tapauksessa tasapainotettavaksi.
Onkos tommoisesta kokemuksia ja onko jotain erityistä mitä pitäisi ottaa huomioon?