Lukekaapas 17.3 ilmestyvä Moottori-lehti ja sieltä Klassikkot-juttu, mikäli lehti osuu käsiin. Juttu on tehty helmikuun alussa ja jutun tekoon käytetty minun harraste nappista. Juttu on loppupelissä ihan hyvä ja keskittyy takavetoisten historiaan, tosin asiavirhekin juttuun mahtuu. Itse olen siis jutun jo lukenut.
Niin ja kyllä kerhokin mainosta sai...
Lada Moottorissa 3/2005
- Lada-Jussi
- Lada-Jussi
joo näin muistelin että piti olla, mutta mielenkiinnolla odotellaan juttua luettavaksi.Jaakkima kirjoitti:Niin, annoin kyllä sun yhteystiedot, jotta saavat eksaktiatietoa historiasta ja nykyhetkestä. Mutta ilmeisisti toimittaja luotti omiin lähteisiinsä.Lada-Jussi kirjoitti:pitäiskin lukea toi, eivät sitten tarkistaneet Lada-asiantuntijalta noita juttuja ja heti tuli virheitä

Vilkaisin tuota juttua nopeasti Nesteellä kahvitellessani.
Asiallista tekstiä, sen mitä kerkesin lukea (paremminkin selata), mahdolliset asiavirheet ja varmaan suurin osa itse asiastakin jäi kuitenkin huomaamatta, joten täytyy lukea juttu uudelleen paremmalla ajalla.
Ehdin kuitenkin kiinnittää huomiota siihen, että tässä jutussa oli moniin aiempiin Lada-lehtijuttuihin verrattuna paljon selkeää ja riittävän yksityiskohtaista tietoa Ladasta, yleensähän niissä on todettu ykskantaan, että Lada on kopsu fiiatista ja vanhanaikaista tekniikkaa jne..
Asiallista tekstiä, sen mitä kerkesin lukea (paremminkin selata), mahdolliset asiavirheet ja varmaan suurin osa itse asiastakin jäi kuitenkin huomaamatta, joten täytyy lukea juttu uudelleen paremmalla ajalla.
Ehdin kuitenkin kiinnittää huomiota siihen, että tässä jutussa oli moniin aiempiin Lada-lehtijuttuihin verrattuna paljon selkeää ja riittävän yksityiskohtaista tietoa Ladasta, yleensähän niissä on todettu ykskantaan, että Lada on kopsu fiiatista ja vanhanaikaista tekniikkaa jne..