lisää tehoa?
Ainoa mikä tulee mieleen on etsiä jostain vähän länsimaisempi kaasutin tuohon tilalle. Joku perus weberi voisi toimia paremmin.
Nokka-akselin vaihto ja tuplakaasarit menee varmaan yli budjetin. Koska haetaan helppoa tapaa virittää niin puristussuhteen nosto tapahtuisi varmaan kannesta poistamalla, sillä koko konetta ei varmaan haluta repiä irti (jolloin taas voisi ottaa lohkosta). Käsittääkseni Ladassa voi ottaa huoletta kannesta ainakin joku 0.5mm pois. En kyllä mene vastuuseen noista lukemista!
Eli puristussuhteen nosto ja kaasuttimen vaihto/entisen ehostaminen on ne toimenpiteet joita itse lähtisin tekemään.
Nokka-akselin vaihto ja tuplakaasarit menee varmaan yli budjetin. Koska haetaan helppoa tapaa virittää niin puristussuhteen nosto tapahtuisi varmaan kannesta poistamalla, sillä koko konetta ei varmaan haluta repiä irti (jolloin taas voisi ottaa lohkosta). Käsittääkseni Ladassa voi ottaa huoletta kannesta ainakin joku 0.5mm pois. En kyllä mene vastuuseen noista lukemista!
Eli puristussuhteen nosto ja kaasuttimen vaihto/entisen ehostaminen on ne toimenpiteet joita itse lähtisin tekemään.
minkälaista välipalikkaa tarvitaan mulla ois 1.6 2t kone siitä joutais kaasariilkkahy kirjoitti:Ainoa mikä tulee mieleen on etsiä jostain vähän länsimaisempi kaasutin tuohon tilalle. Joku perus weberi voisi toimia paremmin.
Nokka-akselin vaihto ja tuplakaasarit menee varmaan yli budjetin. Koska haetaan helppoa tapaa virittää niin puristussuhteen nosto tapahtuisi varmaan kannesta poistamalla, sillä koko konetta ei varmaan haluta repiä irti (jolloin taas voisi ottaa lohkosta). Käsittääkseni Ladassa voi ottaa huoletta kannesta ainakin joku 0.5mm pois. En kyllä mene vastuuseen noista lukemista!
Eli puristussuhteen nosto ja kaasuttimen vaihto/entisen ehostaminen on ne toimenpiteet joita itse lähtisin tekemään.