hinnan arveltiin menevän 10000usd tuntumaan ja kun suomesta katsoo vastaavien hintoja niin ne on 5x. Mahtaakohan joku firma tuoda noita suomeen? mahtaakohan noita saada tuoda suomeen?
Tuota Patriottia kuten myös nykypäivän 469b/3151* sarjalaista eli Tigriä myydään ainakin saksassa ja ne täyttää EURO4-normit jotenka siltä osin maahantuonnin kanssa ei pitäisi ongelmia olla mutta suomesta ei taida oikein maahantuojaa löytää, mielenkiintonen ois nähdä/kuulla millaset verot pätkähtäis tommoseen Tigriin ku ei paljo vertailukohtaa löydy paitti vanhemmat mallit.Konela-autohan se aikanaan on maahantuonut noi UAZ ja GAZ autot.
Tigr on kai joku vientinimi tuolle perusversiolle, Hunteria olen kuullut venäläisten käyttävän. Nykyään kun luopuuvat hienoista mallikoodeista Hunter siis 315195 ja Patriot 3163. Tuota Patriotin edeltävää mallia Simbir eli 3162:ta luin jostain että olisivat suunnitellut kokoonpanoa jonnekin Italiaan, jollain länsimaisilla Diesel koneilla. Tulisiko Patriotitkin jostain sieltä? Mitenkähän tila-auto projekti 3165 Simba, siinä olisi hyvä vaihtoehto länsimaisille, mutta onkohan haudattu UAZ tehtaalla koko projekti?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Jaa niin, tässä on kans se kysymsy ton vehkeen tekniikasta. Jos se perustuu vanhempaan UAZiin ilman modernisaatiota, voi käytettävyys olla aika heikko, siis meinaa jos pitää tehdä yleiskiristely kerran viikossa yms 30 autoteknologiaan liittyvää huoltoa.
Jotensakaan ei nykyään jaksais käydä jotain helvetin rasvanippoja läpi.
onhan noitten uusien UAZien kehittelyssä huomioitu noi huoltotarpeet ja minimoitu ne. Käsittääkseni Patriotissa on akselirakenteitakin kehitetty sitten Simbir mallin ja mahtoikko edeltäjässäkään olla 469 peruja oleva alusta? Koneet on vähintään Euro-2 normisia nykyään venäjälläkin ja Patriotin vakiokonekin on ZMZ:n modernimpi. ZMZ:n koneilla noi Volgatkin kiitää nykyään on ne uudet varmaan kehittyneempiä kuin vanhat keppikoneet.
Mutta tietysti maastoautot maastoautoina, toi Patriotti alkaa olemaan enemmän katumaasturi mitä voi käytellä isojen kärryjen vetämiseen yms. matkan tekoon. Mutta vanhat perus-UAZit on sitten enemmän metsään tarkoitettuja ja siellä ei 3000 km huoltoväli paljoa paina.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)