syttyvät parkit
syttyvät parkit
-90 lasse 1200s, parkit sytty ja sammuu omine aikoineen , vaikka valot on poissa ja avaimet plakkarissa. tässä ao. kapineesa on toisinaan (harvoin) valomuisti. missä rele tms luuraa, joka ajattelee omiaaan?
Ladai Lama
Ladai Lama
Minun ladassa pakkaa mittari+ajovalot jatkuvasti himmenemään ja kirkastumaan, sekä matalilla, että korkeilla kierroksilla, aaltoilee sillai 3 kertaa sekunnin aikana, tasaisesti, riippumatta kierroksista.
AI:lle: Onko toinen rekisterissä oleva -71 sellainen viininpunainen? Olen kuvannut mustakilpisen 2 vuotta sitten Forssan pick-nickissä.
AI:lle: Onko toinen rekisterissä oleva -71 sellainen viininpunainen? Olen kuvannut mustakilpisen 2 vuotta sitten Forssan pick-nickissä.
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Ei mitään tietoa toisesta -71:stä. Mikäli viininpunainen on tämä:Yogi kirjoitti:AI:lle: Onko toinen rekisterissä oleva -71 sellainen viininpunainen? Olen kuvannut mustakilpisen 2 vuotta sitten Forssan pick-nickissä.
http://koti.mbnet.fi/lada1971/kuvat_pyy ... 03_03.html
Niin kyseessä ei ole -71 vaan -72.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Kuluuko virtaa enemmän kuin laturi jaksaa puskea? Vai oikutteleeko jännitteensäädin?Yogi kirjoitti:Minun ladassa pakkaa mittari+ajovalot jatkuvasti himmenemään ja kirkastumaan, sekä matalilla, että korkeilla kierroksilla, aaltoilee sillai 3 kertaa sekunnin aikana, tasaisesti, riippumatta kierroksista.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Jep, tuo se viininpunainen oli. Eli on siis -72.
Valot himmenevät ja kirkastuvat, vaikka muita sähkölaitteita ei ole päällä kuin valot. Voisiko säädin olla rikki, eli virtaa tulee liikaa. Käy välillä nimittäin niin, että tyhjäkäynnillä laturin valo vilkkuu, mutta lakkaa kun laitan esim. ajovalot päälle. Eikös tämä voisi vihjata siihen, että virtaa tulee liikaa? Puhaltimenkin nopeus laskee ja kasvaa samassa tahdissa valojen himmenemisen/kirkastumisen tahdissa.
Valot himmenevät ja kirkastuvat, vaikka muita sähkölaitteita ei ole päällä kuin valot. Voisiko säädin olla rikki, eli virtaa tulee liikaa. Käy välillä nimittäin niin, että tyhjäkäynnillä laturin valo vilkkuu, mutta lakkaa kun laitan esim. ajovalot päälle. Eikös tämä voisi vihjata siihen, että virtaa tulee liikaa? Puhaltimenkin nopeus laskee ja kasvaa samassa tahdissa valojen himmenemisen/kirkastumisen tahdissa.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
No nyt loppui lataus kokonaan. Vaihdoin hiilet ja kokeilin toimivalla jännitteensäätimellä, muttei auttanut. Laturi on irti ja odottaa toista tilalle. Tutkailin Motonetin hinnastoa ja siellä oli huomio; tarkista latausvalon rele ja sulakepesän liitännät. Perhana, toivottavasti en tehnyt turhaa työtä... No, sunnuntaina jatketaan.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62