Eli saako niitä korjaus-cd-romppu vielä? Ja kuka toimittaa?
Vastaako toi korjaamo-cd merkkikorjaamoiden käyttämiä?
MIkä kielisenä niitä löytyy?
korjaus-cd-romppuja saako niitä vielä?
- Lada-Jussi
kokoontumisissa myynnissä, tänäänkin oli mobiliassa Ladamasterin autossa. ovat ihan suomenkielisiä Konelan ohjeita.
olisikohan tämän päivän kokouksen perusteella lähiaikoina toivoa että myös kokoontumisissa käymättömät saisivat niitä tilattua kotiin?
olisikohan tämän päivän kokouksen perusteella lähiaikoina toivoa että myös kokoontumisissa käymättömät saisivat niitä tilattua kotiin?

No voihan peijooni! Olin kyllä mukana kokoontumisessa, joutu vaan lähteen kesken kokouksen
Ei taida olla mitään saatavuus tiotoa olla mainittuna sivustoilla?
Itse löysin ihan sattumalta tiedon cd:stä foorumia selaillessani.
Liityin kerhoon noin kaksi viikkoa sitten...onko mahdollista saada toi cd kun kerhonliittymismaksu lähetetään, vois meinaan maksaa sitten samalla?

Ei taida olla mitään saatavuus tiotoa olla mainittuna sivustoilla?
Itse löysin ihan sattumalta tiedon cd:stä foorumia selaillessani.
Liityin kerhoon noin kaksi viikkoa sitten...onko mahdollista saada toi cd kun kerhonliittymismaksu lähetetään, vois meinaan maksaa sitten samalla?
Tuo olis mainio lisä siihen "vaiheessa" olevaan Lada-shoppiin. Mikä mahtanee olla tilanne shopin suhteen?Lada-Jussi kirjoitti:kokoontumisissa myynnissä, tänäänkin oli mobiliassa Ladamasterin autossa. ovat ihan suomenkielisiä Konelan ohjeita.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Noita saa tapaamisissa. Tiettävästi niitä on nyt Ladamasterilla. Niiden lähetystä ei ole vielä toteutettu.
Voin myydä omani ja ostaa Ladamasterilta uuden kun ensi kerran häntä näen.
Siis osoitetta YV:nä tuleen ja sitten rahat tilille (2 eur +kuori+postimaksu)
niin romppu on sulla. Ei tartte Ladaa sen vuoksi räjäyttää (vaikka mieli jo tekis
).
Voin myydä omani ja ostaa Ladamasterilta uuden kun ensi kerran häntä näen.
Siis osoitetta YV:nä tuleen ja sitten rahat tilille (2 eur +kuori+postimaksu)
niin romppu on sulla. Ei tartte Ladaa sen vuoksi räjäyttää (vaikka mieli jo tekis

Lada rules