korjaus-cd-romppuja saako niitä vielä?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Kamrat

korjaus-cd-romppuja saako niitä vielä?

Viesti Kirjoittaja Kamrat »

Eli saako niitä korjaus-cd-romppu vielä? Ja kuka toimittaa?

Vastaako toi korjaamo-cd merkkikorjaamoiden käyttämiä?

MIkä kielisenä niitä löytyy?
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

kokoontumisissa myynnissä, tänäänkin oli mobiliassa Ladamasterin autossa. ovat ihan suomenkielisiä Konelan ohjeita.

olisikohan tämän päivän kokouksen perusteella lähiaikoina toivoa että myös kokoontumisissa käymättömät saisivat niitä tilattua kotiin?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kamrat

No voihan peijooni! Olin kyllä mukana kokoontumisessa, joutu vaan lähteen kesken kokouksen :oops:

Ei taida olla mitään saatavuus tiotoa olla mainittuna sivustoilla?
Itse löysin ihan sattumalta tiedon cd:stä foorumia selaillessani.

Liityin kerhoon noin kaksi viikkoa sitten...onko mahdollista saada toi cd kun kerhonliittymismaksu lähetetään, vois meinaan maksaa sitten samalla?
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Lada-Jussi kirjoitti:kokoontumisissa myynnissä, tänäänkin oli mobiliassa Ladamasterin autossa. ovat ihan suomenkielisiä Konelan ohjeita.

olisikohan tämän päivän kokouksen perusteella lähiaikoina toivoa että myös kokoontumisissa käymättömät saisivat niitä tilattua kotiin?
Tuo olis mainio lisä siihen "vaiheessa" olevaan Lada-shoppiin. Mikä mahtanee olla tilanne shopin suhteen?
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Kamrat

Panokset kovenee! Mä räjäytän mun Ladan jollette myy mulle sitä korjaamo-cd:ä!

Eli ei oo kuulunut mitään mahdollisista myyjistä. Vai pitääkö mun odotella
seuraavaa kokoontumista???
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Noita saa tapaamisissa. Tiettävästi niitä on nyt Ladamasterilla. Niiden lähetystä ei ole vielä toteutettu.

Voin myydä omani ja ostaa Ladamasterilta uuden kun ensi kerran häntä näen.

Siis osoitetta YV:nä tuleen ja sitten rahat tilille (2 eur +kuori+postimaksu)
niin romppu on sulla. Ei tartte Ladaa sen vuoksi räjäyttää (vaikka mieli jo tekis :lol: :lol: ).
Lada rules
markku

Viesti Kirjoittaja markku »

Minäkin haluun tollasen levy rompun tai mikä se nyt olikaan,sanokaa laitan heti rahan tulemaan jos joku myy :o
Vastaa Viestiin