milloinka kuopion suuntaan

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Vattu Ati

milloinka kuopion suuntaan

Viesti Kirjoittaja Vattu Ati »

onko kuopion suuntaan millon mahdollisesti kokoontumisia
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

taitaa siellä suunnalla olla noi "puuhamiehet"vähissä, kaikki kun haluaa olla vaan "piällysmiehiä". :wink: 8) Leikki leikkinä, Tampereen Ladamafialle pitäs kyllä saadakin jotain kilpailua määräävään markkina-asemaan 8) :lol:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

Kukaanhan ei estä laittamasta pystyyn paikallista kokoontumista; kerhon piikkiin saa makkarat; jos homman hoitaa etukäteen informoimalla ja kirjoittamalla jälkikäteen jutun Pravdaan.
lada 1300s

Viesti Kirjoittaja lada 1300s »

Joo kyllä täällä päin olis halukkaita kokoontumiseen. On Tampereelle vähän liian pitkä matka lähtee piipahtamaan. Mutta jos suurin osa ladisteista on Etelä suomessa niin siellähän ne on pidettävä.
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Nyt menee hieman jo hieman foorumin ominaisuudelle oli ot:n puolelle, mutta menkööt!

Itse ajoin viime sunnuntaina n. 250 km siivu, vain piipahtamaan mobiliaan. Harrastaminen maksaa, mutta kuluja en uskalla laskea.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Jone

Viesti Kirjoittaja Jone »

Kuopiontienoo olis ihan kiva. Löytyykö puuhamiehiä? Mua kiinnostais lähteä, vaikka kilometrejä tulisikin. Ja onhan kerhomme koko maankattava. Mistäs muuten löytyvät pohjoisin, itäisin, eteläisin ja läntisin jäsenemme?
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Jaakkima kirjoitti:Nyt menee hieman jo hieman foorumin ominaisuudelle oli ot:n puolelle, mutta menkööt!

Itse ajoin viime sunnuntaina n. 250 km siivu, vain piipahtamaan mobiliaan. Harrastaminen maksaa, mutta kuluja en uskalla laskea.
Edelleen offia: Nimimerkillä yhteen suuntaan about 500 km, työt heittelee miten sattuu. Ladan autokseen valinnut ei taatusti ole köyhä (niin noi tutut virnuilee), mutta aika on "kortilla". Valitettavasti. Eli ei vieläkään kokoontumiseen. Mutta edelleen: kyllä sitä vielä joskus...
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Toveri

Viesti Kirjoittaja Toveri »

Tuotahan kokeiltiin viime vuoden puolella:
http://nanno.homeip.net/ladaboard/viewt ... k%E4lahden
Meitä oli paikalla kolme... Mutta asia täytyy pistää uudelleen tulille jos on kiinnostuneita.
ABC -Absolutely Boring Compromise
vepsi

Viesti Kirjoittaja vepsi »

no järjesttäkö joku kuopioon kokoontumista? täältä saattas tulla yks vaikka ei omaa autoo vielä ookkaan :(
lada 1300s

Ja tässä saattas olla toinen osallistuja Vepsin kaa jos tultas vaikka mun Samaralla ku se on nyt kilvissä. Jos saahaan kuski :D
Jargon

Viesti Kirjoittaja Jargon »

Tässä kolmas mahdollinen osallistuja, jos sopii aikatauluun..Puolustusvoimat vie tällä hetkellä aika paljon ajasta :P

[offtopic: TJ126]
Martigan
Viesti:

Kuopio

Viesti Kirjoittaja Martigan »

Mie ja tuo miun akka voetaes kans körröötellä pikkasen tiältä Hämeenlinnasta sinne Puijon suuntaan. Kunhan aeka vaan ois sopiva.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Toveri

Re: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Toveri »

Martigan kirjoitti:Mie ja tuo miun akka voetaes kans körröötellä pikkasen tiältä Hämeenlinnasta sinne Puijon suuntaan. Kunhan aeka vaan ois sopiva.
No alappas sannoo että millonka se oes sopiva aeka.

Mukana ollaan. Minulla on maaliskuu jo aika täynnä menoja mutta huhtikuun puolella sitten. Ei muuta kuin ehdotuksia paikasta ja ajasta kehiin. Mitä ohjelmaa keksitään ?
ABC -Absolutely Boring Compromise
lada 1300s

Minä täätän vasta viimene päevä tätä kuuta, Eli se ajokortti olis kova sana ennen kun voi osallistua. Tai sitte jos kaveri pääsee inssistä keskiviikkona läpi nii sitten mun Samurailla voitas tulla. Ainut vaan että haluaisin toisella tuplavalosella osallistua, mutta se ei oo kilvissä vielä :?
Vattu Ati

Viesti Kirjoittaja Vattu Ati »

Toveri kirjoitti:Tuotahan kokeiltiin viime vuoden puolella:
http://nanno.homeip.net/ladaboard/viewt ... k%E4lahden
Meitä oli paikalla kolme... Mutta asia täytyy pistää uudelleen tulille jos on kiinnostuneita.
kyllä löytyis ainakin yksi tulija lisää iisalmesta sillä laitoin viestiä että onko kaikki muut etelä suomesta
Vastaa Viestiin