Pöhö andrei
- Hellraiser
- Viesti:
en just nyt muista keltä tilasin mutta ostin joltain kerholaiselta tms sitä tummennuskalvoa jota kaupiteltiin myydään osiossa niin kun paketti tuli, huomasinkin että sehän on sitä uudelleen käytettävää kalvoa jossa EI OLE LIIMA PINTAA LAISINKAAN...se vähän ketutti, no paketti maksoi vain 1.5e mutta siihen kun laittaa postimaksun jää hinnaksi 11,45e!
Että tuota olisi tuon pointin voinut kyllä mainita se kuitenkin olisi jonkun kaupan peruuttanut mutta mutta...ei voi minkään, olihan se halpa, ja näytti SUHT hyvin menevän ja JOPA jäävän paikalleen mutta ei läheskään yhtä hyvin kuin tavallinen liimakalvo... jos olisi kalliimpi ollut niin kyllä olisin jotain maininnut, mutta tämä nyt vaan MUILLE tiedoksi että jumankauta ilmottakaa ne pienetkin pointit mitä saattaa olla myytävässä tavarassa. Noissa kalvoissa kuitenkin on aikas paljon eroa.
Että tuota olisi tuon pointin voinut kyllä mainita se kuitenkin olisi jonkun kaupan peruuttanut mutta mutta...ei voi minkään, olihan se halpa, ja näytti SUHT hyvin menevän ja JOPA jäävän paikalleen mutta ei läheskään yhtä hyvin kuin tavallinen liimakalvo... jos olisi kalliimpi ollut niin kyllä olisin jotain maininnut, mutta tämä nyt vaan MUILLE tiedoksi että jumankauta ilmottakaa ne pienetkin pointit mitä saattaa olla myytävässä tavarassa. Noissa kalvoissa kuitenkin on aikas paljon eroa.
- Hellraiser
- Viesti:
Mulla oli joskus sellaiset irroitettavat kalvot ekassa autossani (taunus -75
) hyvin pysyivät ja kun laitoin
tanikan myyntiin niin lähti helposti pois ja auton jälleenmyyntiarvo nousi huomattavasti
Kerran oon irrotellu sellasen liimakalvon kaikista kolmesta takalasista ja voin sanoa että oli aikas paskamainen
homma. jos lähtisin tummentamaan en kyllä laittaisi liimattavaa...
Mutta mielipiteet on kuin kakkaluukut, jokaisella on omansa

tanikan myyntiin niin lähti helposti pois ja auton jälleenmyyntiarvo nousi huomattavasti

Kerran oon irrotellu sellasen liimakalvon kaikista kolmesta takalasista ja voin sanoa että oli aikas paskamainen
homma. jos lähtisin tummentamaan en kyllä laittaisi liimattavaa...
Mutta mielipiteet on kuin kakkaluukut, jokaisella on omansa

.
itse olen sitä mieltä, että tommoset kalvot pitäs kokonaan kieltää. Laittaa aurinkolasit päähänsä jos haluaa katsella maailmaa pimeämpänä.
No lapset on tietysti terveitä kun leikkii..vaikka sitten Ladalla.

No lapset on tietysti terveitä kun leikkii..vaikka sitten Ladalla.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Hellraiser
- Viesti:
Se on kyllä ihan totta että suojaa vähän kuumuudelta ja paisteelta.Hellraiser kirjoitti:No se kyllä suojaa kesällä aika hyvin auringon kuumuudelta sisällä ja turhilta katseilta.
Saa takapenkil tehdä mitä huvittaa
Mutta sekin auttaa vaan takapenkille, itse vietän mieluiten aikaani ratin takana kun kerta on päässyt moisen hienouden hankkimaan

Tuosta Ladan takapenkistä tulikin mieleen: onko kukaan kuullut Sir Elwoodin Hiljaiset Värit - Elisa biisiä?
ote sanoista:
"...hän syntyi sinne, missä pienet tytöt
liian nopeasti vanhenee
sinne, missä pelko silmissään
kansa Herran sanaa kuuntelee
siellä miehet oppii miehiksi
ja naiset opetetaan nöyrtymään,
kun Ladan hikisillä takapenkeillä
niiden unelmilta siivet revitään..."

.
- TOVERI NIVA
- Viesti:
- Hellraiser
- Viesti:
- TOVERI NIVA
- Viesti:
Juu eihän se missään nimessä korvaa noita normaaleja märkä-/kuivakalvoja kun sitä ei oikein saa laitettua kahta päällekkäin että tulis tosi tumma mutta taas toisaalta se ei haalistu niinkuin käy esim. muuten hyvälle Biltema -kalvolle jota saa laittaa vuoden välein uuden kerroksen tai kokonaan uusia jos haluu että pysyy tummana, onhan noita tosin sitten noi 3M ja Sungard kalvot jotka kestää tota auringonpaahdetta haalistumatta mutta hintakin on sitten 20€/m eikä ne o niin helpot alottelijan laittaa ku esim. toi Biltema -kalvo joka venyy aika mukavasti
- Hellraiser
- Viesti:
- Hellraiser
- Viesti: