-90 Niva, ei katalysaattoria.
Muistaakseni homma meni niin, että jos vaikka aikoisi turbottaa, niin joutuu sen ihmeen ajonaikaisen kalliin päästötestin teettämään, mutta jos asentaa katalysaattorin, niin ei?
Minkähänlainen homma tuo byrokratian suhteen olisi, ja onko auto mahdollista muuttaa takaisin katittomaksi myöhemmin, jos virityksetkin poistaa?
Katin kanssa täytyisi tietysti olla mielellään ruisku.
Katalysaattorilla viritysvapautta?
- NesteHukka
- Viestit: 722
- Liittynyt: 4.10.2003 12:37
- Paikkakunta: Tampere
Katalysaattorilla viritysvapautta?
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Eiks sen vois tehä ihan vaan tälleen (ei välttämättä kaikista laillisin) Eli viritettyyn autoon jossa päästöt nousis yli sallitun laitettais pakoputkeen ihan normaali katti (halvalla jostain rekkaan tormänneestä
) ja konttorille. Mahdollisen leiman jälkeen auto talliin ja katti nurkkaan, sopiva putkenpätkä letkuklemmareilla katin paikalle ja ajeleen
Sitten suraavaa leimaamiskertaa ennen (viimesenä yönä) etitään se katti ja laitetaan sen putkenpätkän tilalle jälleen letkuklemmareilla.


Siperia opettaa...
- NesteHukka
- Viestit: 722
- Liittynyt: 4.10.2003 12:37
- Paikkakunta: Tampere
No sitä mää just ajattelin, kun noi Motonetin yleiskatit ei maksa paljon normaalia vaimenninta enempää.Lada ukko kirjoitti:Eiks sen vois tehä ihan vaan tälleen (ei välttämättä kaikista laillisin) Eli viritettyyn autoon jossa päästöt nousis yli sallitun laitettais pakoputkeen ihan normaali katti (halvalla jostain rekkaan tormänneestä) ja konttorille. Mahdollisen leiman jälkeen auto talliin ja katti nurkkaan, sopiva putkenpätkä letkuklemmareilla katin paikalle ja ajeleen
Sitten suraavaa leimaamiskertaa ennen (viimesenä yönä) etitään se katti ja laitetaan sen putkenpätkän tilalle jälleen letkuklemmareilla.
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.