Imu- ja pakosarjantiiviste

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Toveri Sladimir

Imu- ja pakosarjantiiviste

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Näyttäs vetävän ilmaa tuolta kannen ja imusarjan välistä.Minkäslaista tiivistettä ja liimaa olis hyvä käyttää?Kyseessä olis samaan laippaan tehty peltipakosarja/imusarja yhdistelmä.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Toveri Sladimir

Hiljaista on!Eikö kukaan ole onnistunut tässä tehtävässä?Paperia?Lingeriittiä?Tehdäänkö alkuperäisistä?Liimaa?Lakkaa?
Turbiini

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Alkuperäisellä olen pärjänny.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
Kylmä-Mika

Viesti Kirjoittaja Kylmä-Mika »

Suosittelisin ainakin 1,5mm lingeriittiä
Jankos

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Mulla on toiminut ihan hyvin tuo alkuperäinen tiiviste eli ihan venäläinen tarvikkeet heikompia...

Mutta onhan sulla siinä imupakosarjassa sellaset rälläkällä tehdyt urat kannen puolella imu ja pakokanvein välissä. eli ihan samoissa paikoissa missä imu ja pakokanavat on alunperin erikseen. Lämmön siirtyminen laipassa vähentyy ja ei sitten lämpölaajentuminen aiheuta ongelmia. Ja onhan sulla siinä ne lisäkiinnitykset imukanavien yläpuolellakin kanteen?
Toveri Sladimir

Jankos kirjoitti:Mulla on toiminut ihan hyvin tuo alkuperäinen tiiviste eli ihan venäläinen tarvikkeet heikompia...

Mutta onhan sulla siinä imupakosarjassa sellaset rälläkällä tehdyt urat kannen puolella imu ja pakokanvein välissä. eli ihan samoissa paikoissa missä imu ja pakokanavat on alunperin erikseen. Lämmön siirtyminen laipassa vähentyy ja ei sitten lämpölaajentuminen aiheuta ongelmia. Ja onhan sulla siinä ne lisäkiinnitykset imukanavien yläpuolellakin kanteen?
Urat löytyy juu, mutta vaarnapultteja on 7 kpl, joten lienee alkuperäinen määrä?Oisko kuvaa/ohjeita lisäpultteihin?
Vastaa Viestiin