Ladaletka Kymenlaaksosta Mobilian talvitapaamiseen

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
dJONY

Viesti Kirjoittaja dJONY »

Hellraiser kirjoitti:No paljol myyt....
Olis sinne kuitenki omal autol ihan kiva lähteä ennemmin ku kyydis...
hitsi ku on noi rahat tiukil nyt, tuli 4kk:n vakuutusmaksu=175€????? ihan vitusti.
No ei siit hirveest voi pyytää... Reilu 190tkm ajettu... mmm 10€ ?

No ei se oo niin justiinsa... Ku oot siit lootast viel kympin auki... :)

Joo parempihan se omalla ois mennä...

Nii nekin viel... :(
2107 1600SL 91 MYYTY
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Re: entä etelän suunta?

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

pena kirjoitti:Moottoritieltä Lada-divisioona kai eroaisi Kangasalan suuntaan Lempäälän tienoilla.
Ei vaan Lada-divisioona eroaa Kolmostieltä Hämeenlinnan jälkeen kantatie 57:lle. Tämä reitti on kaikista fiksuin ja varustettu kunnon teillä.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Hellraiser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellraiser »

Joo käy se...
eli yht 20€
Saat perjantaina, samal ku tuun hakee perän...
(millähän vitulla mie sen vien ku se ei yllätysyllätys mahdu takakonttii)
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Käykää tota woihan wanha wihtahousu kauppaanne vaikka yv:llä, älkääkä täällä. PRKL!!!

Mutta kyllähän pelkkä perämurikka takakonttiin mahtuu, jätät vaan sen taka-akselin myyjälle.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Hellraiser
Viesti:

Nohnoh jaakkima äläs nyt hirnu siellä :lol: :wink:
Ihan iisisti...
Eiköhän se koko perä tuu vaihettuu, ku pitääkuitenkis iskarikin vaihtaa :?
tiiä nyt sit viel et miten se on helpoin tehä, katellaa, MUT NYT SIIS PISTE JA PILKKU tälle kauppa/persus jutulle...
jatketaa sitä sit jossain jos kiinnostaa...
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Nostetaas aihetta ylöspäin, kun tapahtumakin lähenee...
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Hellraiser
Viesti:

Mä oon nyt vetäny herneet ja suuttunu itelleni ku ei tuu mistää mitää...
Mie en tuu letkaan mukaan ainakaan kouvolasta, jos sit mistään.
Mun on ainaki pakko lähtä jo tuntii parii aikasemmin ja työ sit otatte kiinni minut missä otattekin, en mie kuitenkaa letkassa pysy ku en saa perää vaihdettua enkä nyt sit todennäköisesti imusarjan tiivistettä enkä jakohihnaakaan vaihdettua...
ei vaan saa aikaseks, ja on menny jo hermotkin monee otteesee koko asian kanssa... hitsin hitsi kautta profeetan parran...
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
dJONY

Viesti Kirjoittaja dJONY »

Hellraiser kirjoitti:Mä oon nyt vetäny herneet ja suuttunu itelleni ku ei tuu mistää mitää...
Mun on ainaki pakko lähtä jo tuntii parii aikasemmin ja työ sit otatte kiinni minut missä otattekin, en mie kuitenkaa letkassa pysy ku en saa perää vaihdettua enkä nyt sit todennäköisesti imusarjan tiivistettä enkä jakohihnaakaan vaihdettua...
ei vaan saa aikaseks, ja on menny jo hermotkin monee otteesee koko asian kanssa... hitsin hitsi kautta profeetan parran...
No miks et tuu miun kyydillä? :O

Säästät omat bensat... Ja... Pääset ehkä työntämään... :D
2107 1600SL 91 MYYTY
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Hellraiser kirjoitti:Mä oon nyt vetäny herneet ja suuttunu itelleni ku ei tuu mistää mitää...
Ja onhan tässä vielä puolitoista viikkoa aikaa, kyllähän siinä ajassa purkaa ja kasaa vaikka kaksi autoa, työn ohella :twisted:

Ei muuta kuin Ladan kimppuun vaan ja tulosta tekemään.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Hellraiser
Viesti:

ei hitsi kestä enää hermo...
kyl mie sit sun kyydis tuun jos ei muu auta mut aika hiljasii pitelee et omal tuun...
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mulla menee kans linnun räveltämisen kanssa hermot, ei se koskaan käy enää kunnolla, varmaan jotkut venttiilit paskana tai ei ainakaan jaksa tuolla pimeessä pakkasessa vääntää koko aikaa. ja sit jos sen saa toimimaan niin ei kuitenkaan voi sillä ajaa kun suolat ruostuttaa. poltan kohta soramontussa koko vehkeen.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Hellraiser
Viesti:

nii just, palovakuutusta vaa hakemaa ja ei muuta ku tulille :lol:
joo no emminä omaani pistä tulille...
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Lada-Jussi kirjoitti:mulla menee kans linnun räveltämisen kanssa hermot, ei se koskaan käy enää kunnolla, varmaan jotkut venttiilit paskana tai ei ainakaan jaksa tuolla pimeessä pakkasessa vääntää koko aikaa. ja sit jos sen saa toimimaan niin ei kuitenkaan voi sillä ajaa kun suolat ruostuttaa. poltan kohta soramontussa koko vehkeen.
Ei kai nyt sentään lintua vielä roviolle kannata viedä. Oottele vaan kesää ja duunaile sitten paremmilla keleillä. Ja kesällä ei suolakaan haittaa.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Lada-Jussi kirjoitti:mulla menee kans linnun räveltämisen kanssa hermot, ei se koskaan käy enää kunnolla, varmaan jotkut venttiilit paskana tai ei ainakaan jaksa tuolla pimeessä pakkasessa vääntää koko aikaa. ja sit jos sen saa toimimaan niin ei kuitenkaan voi sillä ajaa kun suolat ruostuttaa. poltan kohta soramontussa koko vehkeen.
Ei kai nyt sentään lintua vielä roviolle kannata viedä. Oottele vaan kesää ja duunaile sitten paremmilla keleillä. Ja kesällä ei suolakaan haittaa.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

R-J kirjoitti:
no ei tietenkään, tää oli ihan juttu juttuja.... mut nyt alkaa mennä off topic ja turhaksi höpinäksi, lopetetaan aiheen puiminen tähän. :!:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin