Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Olin eilen kavereiden kanssa liikkeellä ja sitten satuin sattumalta näkemää kaverin joka tarvi kuskia itelleen. Ja hänellä oli nappiksessa 1600 TC!!! Kyllä tuli sellanen tuntuma että itselleni (luultavast) tulevaan nappisilmään 1600 TC:n voisi vaikka hommata!!! Kyllä Lada niin pirteästi liikkui, ei oikein viivalla mitkään japsit oikein pärjännet...
tollanen pitäis kyllä kokeilla, niin tietäis onko se nyt tosiaan niin hirmuisen hyvä ja mukava viritys. Jättää noi japsit vakio 1500 Ladallakin, ainakin normaali liikenteessä. radalla kai vähän erijuttu
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:tollanen pitäis kyllä kokeilla, niin tietäis onko se nyt tosiaan niin hirmuisen hyvä ja mukava viritys. Jättää noi japsit vakio 1500 Ladallakin, ainakin normaali liikenteessä. radalla kai vähän erijuttu
Onks noit kuinka paljon Suomessa? Siis 1.6 TC tai 2.0 TC ladoja? Kellään mitään tietoa?
Joo... Sil on kiva ajella! Mut kaveril on siin vakio 4.3 perä et kait se ois parempi ku se ois vaihtan ees sen 3.9 perän sinne... Ku siin konees kumminkin on sitä tehoa!!!
Joo lähinhän mie valoista kaveri 1500 ladalla vieressä, ja se jäi! Tosin sil on siin joku Fordin kaasari... Tosin paremmin se kulkee ku miun 1600SL:lä...
2107 1600SL 91 MYYTY
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
No mä tein yhden tuollaisen, siis laitoin 1200L:ään Fiatin 1600TC-koneen. Se on kylläkin myyty eteenpäin muutama vuosi sitten, en tiedä onko enää liikenteessä?
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
kapa kirjoitti:No mä tein yhden tuollaisen, siis laitoin 1200L:ään Fiatin 1600TC-koneen. Se on kylläkin myyty eteenpäin muutama vuosi sitten, en tiedä onko enää liikenteessä?
mistäköhän johtuu että näillä tc-virityksillä on suuri todennäköisyys etteivät juuri enää pitkää ole liikenteessä? sama pätee noihin B-ascona ja mark-2 escort kisaviritteisiin! onko tekniikka niin heikko ettei auto enää kestä "isältä pojalle" vai onko ne tehty ihan raadosta ja tarkoituksena saattaa loppuun auton taival.... ainakin noissa ascoissa ja eskoissa aika yleistä on tainnut olla noi kolaroinnit, kun ei kone pysy enää käsissä Periaatteessa onhan noita tc-ladoja tehty jo 80-luvullakin rutosti, jos ne kaikki olis vielä kierrossa ei tarttis pohtia mistä saa auton mihin on valmiit paprut twin kamille.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Ne mitä tiedän noita rikotun, ovat tyyliin talvella penkkaan ja lunta nokkahihnan väliin -> kansi rikki = kallista. Varmaan paljon myös karannut tieltä tai huonolla pidolla rikottu. Tuo minun 1800 liikkuu ihan kivasti 4.3 perällä ja kesällä pitäisi kansi vaihtaa parempaan ja paukut kympin kieppeille, vielä peltisarja ja tuplat niin pitäisi riittää siihen asti kun turbomoottori valmistuu.
No nämä virivirit tarvii paljon huoltoa. Ja useimmiten nämä virivirit sitten päätyvät jossain vaiheessa osaamattomiin käsiin ja sitten onkin pikainen loppu liki. Ja tottakai ei mikää ole ikuista ja teho rikkoo aina.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
veli alexei kirjoitti:No nämä virivirit tarvii paljon huoltoa. Ja useimmiten nämä virivirit sitten päätyvät jossain vaiheessa osaamattomiin käsiin ja sitten onkin pikainen loppu liki. Ja tottakai ei mikää ole ikuista ja teho rikkoo aina.
Ne pitäis myydä vain hyvään kotiin.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Täällä mikkelissä oli yksi musta konepeltinen keltainen nappis missä oli 1600tc, rekisteri muistaakseni ehkä AX?-???, lieneekö vielä liikenteessä. Se oli ainakin täysi paska, kuin pahimpaan peltoautoon olis se tekniikka laitettu! Mut hauska se oli ajaa, siinä oli vielä fiatin 5v laatikko, meni pykälät nätisti silmään!! Perä siitä hajos mut myin sen omistajalle ajokuntosen varaosa-auton 20 sentillä.. Olis pitäny säästää se auto itellä, se oli niitä konela tuning 2107malleja, oli korinväristä puskuria ja peiliä, metallihohto 2värimaalausta, plyyshi sisustaa, takalasin ritilää..
Hyvillä on ainakin kunnon hinta 2000 euroa (meinaan sillä mustalla nappiksella),se ainakin karsii jotakin jo heti pois eli ostavat vain sellaiset jotka todella haluaa sen pelin ??!!!
markku kirjoitti:Hyvillä on ainakin kunnon hinta 2000 euroa (meinaan sillä mustalla nappiksella),se ainakin karsii jotakin jo heti pois eli ostavat vain sellaiset jotka todella haluaa sen pelin ??!!!
No onhan siinä kuppipenkit ja kunnon popit että kyllä siitä voi pyytää. Ja ei se tyhmä ole joka pyytää, vaan se joka maksaa. Kyseinen auto on hyvässä pellissä ja laitettu hyvään kuntoon! Ja ehkäpä Hellraiser on ostamassa kyseisen auton? Ainakin tänään sellaisen kuvan sain kun juttelin auton omistajan kanssa...
2107 1600SL 91 MYYTY
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
Noh, saas nyt nähä minkälaisia nuo sitten ovat, Mietityttää vaan että mitenköhän ne viiatin koneet lähtee käyntiin (talvel siis) koska nythän on kyseessä viiatti eikä lada (siis koneeltaan, kori ei paljon starttihommiin vaikuta)
Ja miten ne kestää, en tarkota nyt jatkuvaa rallihenkeä vaan ihan normaalilla huollolla ja nätillä kenkimisellä...niinku yleensä.
Onko noista ollu puhetta että onko ne ihan lahoja vai peräti kestäviä kuten ladan, saabin ja volvon koneet?
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Noh, saas nyt nähä minkälaisia nuo sitten ovat, Mietityttää vaan että mitenköhän ne viiatin koneet lähtee käyntiin (talvel siis) koska nythän on kyseessä viiatti eikä lada (siis koneeltaan, kori ei paljon starttihommiin vaikuta)
Ja miten ne kestää, en tarkota nyt jatkuvaa rallihenkeä vaan ihan normaalilla huollolla ja nätillä kenkimisellä...niinku yleensä.
Onko noista ollu puhetta että onko ne ihan lahoja vai peräti kestäviä kuten ladan, saabin ja volvon koneet?
Jokos kaupat on tehty? Kyllä se sinulla kestää...
2107 1600SL 91 MYYTY
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto