tapanih kirjoitti:Kyllä Ladan ykspisteruiskua on vaikea saada laihalle. Melkeen ainoat syyt lienee pensapumpun matala paine tai tukkonen polttoainesuodatin. Jos MAP-anturi eli imusarjan alipainetta mittaava anturi on ihan rikki, se voi antaa liian alhaisen ohjausjännitteen ja pienentää polttoaineen syöttöä, mutta sillon pitäis vikavalonkin palaa. Jos imupuolella on vuotoa, luulee ehjä MAP-anturi kaasuläpän olevan auki ja työntää entistä enemmän polttoainetta.
Minä tarkastasin (oireiden perusteella: paukkuu pakoputkessa) ruiskusysteemin lämpötila-anturin, sen joka ei ole lohkon kyljessä. Se sytyttää vikavalon vasta kun moottori melkeen tukehtuu ähkyynsä.
Ei mikään nuista, kaasuläpänasento tunnistin vaihettu ja vedot tuli. Paineet ok ja suodatin vaihettu jo 2kk sit
Ylävesiletkussa on anturi siis flektin, ( kannessa ) ja tietääkseni antaa lämpötietoja poxille, kaveri sano että se voi myös herjailla vääriä tietoja. (asentaja alalla)
No ei se yksistään, mutta ilma vuodot korjattu joutu vaihtaa tehostajalta imusarjaan menneen letkun, päät oli halki.
Nyt pelaa.. Eilen palo karstat.

Nappis projekti -85. Honda Accord Tourer Käyttis. Kesälada 2107 1700i -94 / Ex-Ladat 2105 2kpl/ 2010 / 2000 luku, 2101-81 1kpl Fiat 127 -81 / -84 Fiat 128 1100cc -78 Fiat 128 -77 special laho
Minun ei tarvitse imagoa kohentaa siksi ajan ladalla.