Nokka-akseli katu käyttöön.

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Avatar
Mikis
Viestit: 148
Liittynyt: 10.6.2009 22:35
Paikkakunta: Lohja

Nokka-akseli katu käyttöön.

Viesti Kirjoittaja Mikis »

Auton speksit. Takaveto Lada, vm. -90. Koneessa kaikki uudet palikat sisällä, lohkoa laskettu, kanavat kohdistettu, kevyempi vauhtipyörä, Weber 32/36 kaasutin, peltipakosarja. Kysymys kuuluu: Minkä asteinen nokka olisi paras mahdollinen?
Avatar
toktornivako
Viestit: 2003
Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala

Re: Nokka-akseli katu käyttöön.

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Mitä "paras" haetaan?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

Avatar
Mikis
Viestit: 148
Liittynyt: 10.6.2009 22:35
Paikkakunta: Lohja

Re: Nokka-akseli katu käyttöön.

Viesti Kirjoittaja Mikis »

Mielellään saisi vääntö alkaa jo 2000-3000 kierros-alueella.
Avatar
Mikis
Viestit: 148
Liittynyt: 10.6.2009 22:35
Paikkakunta: Lohja

Re: Nokka-akseli katu käyttöön.

Viesti Kirjoittaja Mikis »

Mikä on vakio-nokan asteet? Minkä asteisia nokkia on saatavilla?
Avatar
Jarkko_I
Viestit: 586
Liittynyt: 26.11.2013 8:41
Paikkakunta: Kausala

Re: Nokka-akseli katu käyttöön.

Viesti Kirjoittaja Jarkko_I »

244 asteet ja nostoa 9.63, Nivan nokassa näköjään miedommat asteet pakopuolella. Tuolta sivustolta löytyy iso lista erilaisista nokista http://gtconcepts.ca/main/index.php/201 ... fications/

Itselläni on hieman samantyylinen kone kuin sulla, tosin vähän matalempi viritteinen kun lohkoa ei ole vielä laskettu ja pakosarja on orkkis. Nokkana mulla on tällä hetkellä 256 asteinen ja nostoa se 10.5 ja se on toi "Estonia" mallin nokka. Ihan hyvä tuli käytettävyys katuautossa, jaksaa vääntää pikku kieroksillakin hyvin
Vastaa Viestiin