Nokka-akseli katu käyttöön.
Nokka-akseli katu käyttöön.
Auton speksit. Takaveto Lada, vm. -90. Koneessa kaikki uudet palikat sisällä, lohkoa laskettu, kanavat kohdistettu, kevyempi vauhtipyörä, Weber 32/36 kaasutin, peltipakosarja. Kysymys kuuluu: Minkä asteinen nokka olisi paras mahdollinen?
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Nokka-akseli katu käyttöön.
Mitä "paras" haetaan?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Re: Nokka-akseli katu käyttöön.
Mielellään saisi vääntö alkaa jo 2000-3000 kierros-alueella.
Re: Nokka-akseli katu käyttöön.
Mikä on vakio-nokan asteet? Minkä asteisia nokkia on saatavilla?
Re: Nokka-akseli katu käyttöön.
244 asteet ja nostoa 9.63, Nivan nokassa näköjään miedommat asteet pakopuolella. Tuolta sivustolta löytyy iso lista erilaisista nokista http://gtconcepts.ca/main/index.php/201 ... fications/
Itselläni on hieman samantyylinen kone kuin sulla, tosin vähän matalempi viritteinen kun lohkoa ei ole vielä laskettu ja pakosarja on orkkis. Nokkana mulla on tällä hetkellä 256 asteinen ja nostoa se 10.5 ja se on toi "Estonia" mallin nokka. Ihan hyvä tuli käytettävyys katuautossa, jaksaa vääntää pikku kieroksillakin hyvin
Itselläni on hieman samantyylinen kone kuin sulla, tosin vähän matalempi viritteinen kun lohkoa ei ole vielä laskettu ja pakosarja on orkkis. Nokkana mulla on tällä hetkellä 256 asteinen ja nostoa se 10.5 ja se on toi "Estonia" mallin nokka. Ihan hyvä tuli käytettävyys katuautossa, jaksaa vääntää pikku kieroksillakin hyvin