Jaska-poika tuossa arvuutteli olevansa 47 vuodellaan kerhon vanhin ja naapuripitäjän mies, Mosse-Aksu pisti paremmaksi viiskakkosella.
Enpä tässä vielä kerro tarkkaa ikää, mutta autoilu-urani alkoi vuonna 1955 Pielisen jäällä vm. -38 Ford Panel Truck pakettiautolla, tosin ajokortti-ikään oli sentään jonkin verran matkaa.
Jos pystyt nokittamaan Aksun ikää, niin laitahan tuloksia, ettei minun vielä tässä vaiheessa tarviste ylentää itseäni Lada-Starikaksi
Kuka se onkaan Ladakerhon vanhin?
Kuka se onkaan Ladakerhon vanhin?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- Mosse-Aksu
Foorumin käyttäjistä voin olla vanhin tai yksi vanhimmista. Äänestyskohteessa "ikä" ei ole montaa 50+. Mutta Ladakerhon vanhin ei ilmeisesti roiku palstoilla, käyttääkö tietokonetta yleensäkään mihinkään.
Minua vanhemmat ikäluokat vierastavat sitä. Mitä vanhempi, sitä enemmän.
No niin Pavlovits. Voisin kuvitella, että olet vuonna -55 istunut isän sylissä ja pitänyt käsiä ratissa. Jos tuona vuonna täytit 3 tai enemmän, olet vanhempi. Tämähän meni jännittäväksi.
Minua vanhemmat ikäluokat vierastavat sitä. Mitä vanhempi, sitä enemmän.
No niin Pavlovits. Voisin kuvitella, että olet vuonna -55 istunut isän sylissä ja pitänyt käsiä ratissa. Jos tuona vuonna täytit 3 tai enemmän, olet vanhempi. Tämähän meni jännittäväksi.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
- Mosse-Aksu
-48 helmikuussa, ja tuo ensiautoilu tapahtui 7-vuotissyntymäpäivänäni, jolloin isäni mielestä olin tarpeeksi vanha aloittamaan autohommat. Autokoulun aloitin vasta -66, jolloin ajokokemusta (suljetuilla alueilla) oli jo kymmenistä hyvinkin mielenkiintoisista autoista.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.