Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina, myyty Suomessa vuosina 1986-2009
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Jouska kirjoitti:En tiedä onko tyhmä vaiko hölmö...
Jouska kirjoitti:Taidat olla narsisti??
Kysy nyt sitten siltä nettipoliisilta että miten paljon julkisella foorumilla voi toista nimitellä?
Kuvaa klikkaamalla
kuvapilvi.fi kirjoitti:Yleistiedote käyttäjille: Palveluun on ladattu lapsiin kohdistuvia seksuaalisia kuvia ja asiasta on tehty tutkintapyyntö poliisille. Tallennamme lähettäjiltä yksilöivät käyttäjätiedot, kuten käyttäjän sijainnin.
Kysy nyt sitten myös siltä nettipoliisilta voiko julkista nettisivun sisältöä linkittää keskustelufoorumille, kun joku on jo linkin sivulle ennemmin laittanut?
Jouska kirjoitti:En tiedä onko tyhmä vaiko hölmö...
Jouska kirjoitti:Taidat olla narsisti??
Kysy nyt sitten siltä nettipoliisilta että miten paljon julkisella foorumilla voi toista nimitellä?
Kuvaa klikkaamalla
kuvapilvi.fi kirjoitti:Yleistiedote käyttäjille: Palveluun on ladattu lapsiin kohdistuvia seksuaalisia kuvia ja asiasta on tehty tutkintapyyntö poliisille. Tallennamme lähettäjiltä yksilöivät käyttäjätiedot, kuten käyttäjän sijainnin.
Kysy nyt sitten myös siltä nettipoliisilta voiko julkista nettisivun sisältöä linkittää keskustelufoorumille, kun joku on jo linkin sivulle ennemmin laittanut?
Hei Pressa
Älä tule tähän ketjuun tärvelemään, pilamaan ja paskomaan sitä kun autoista muuten puhutaan.
Foorumin säännöt edellyttävät asiallisuutta ja kun autokerhon foorumissa ollaan niin puhutaan mieluiten autoista. Tuo narsismi viittaus on vastaus siihen sun edelliseen paskomiseen, eli ei pidä irroittaa sanomisia asiayhteyksistä.
Meneekö tämä mitenkään jakeluun. Valitukset lähetetty nyt aluksi ylläpidolle.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
pressa kirjoitti:
Ota nyt yhteyttä siihen nettipoliisiisi, haluan todella tietää olenko minä syyllinen sinun linkkiisi (jonka sisältö on jo useasti tässä toistettu).
Moi,
Olenkohan minä syyllinen sinun häiriökäyttäytymiseen?:
pressa kirjoitti:Ei anna enää suurena katsoa kuvaa koska : Palveluun on ladattu lapsiin kohdistuvia seksuaalisia kuvia ja asiasta on tehty tutkintapyyntö poliisille. Tallennamme lähettäjiltä yksilöivät käyttäjätiedot, kuten käyttäjän sijainnin.
Nyt on ilmeisesti joku katsonut tuon samaran vuosimallin väärin ja luulut sitä alaikäiseksi, lisäksi hän on kiihottunut tuosta päätötasosta niin paljon että on ilmiantanut kuvan.
Välillä ei tosiaan tiedä onko joku oikeasti tyhmä vaiko hölmö kun sortuu epäasialliseen kirjoitteluun. Tässähän selvästi herjataan Jouskaa.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
GM Samara "Ässä" on tarkoitus ottaa ajoon parin kuukauden seisonnan jälkeen. Katsastus nimittäin pitää tehdä alkuvuodesta. Kyllähän tässä on tullut tottua jo liiaksi nykyaikaiseen autoiluun, kun ajot on hoideltu Avensiksella.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
t tulppu kirjoitti:Hajutonta ja mautonta. kohta Aistit aukeaa kun ladan makuun taas pääset...
Moi,
Juuri näin se on. Tiedätkö mikä ensimmäinen mikä pistää silmään kun, istuu Samaran rattiin? No se on tietysti se pienehkö pystyssä oleva tuulilasi joka tuntuu aika hassulta. Ja vaatii vähän totuttelua.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Se antaa samaraan tilan tuntua esim 110 sarjaan jossa on kaarevanpi ja ahtaamman oloinen yläosa tai kun minä tykkään istua aika pystyssä. Minusta ei tulisi hyvää varasta kun on lyhyet kädet.. Samarassa taas ratti on paljon alenpana ja jaloilla ahtaanpaa pois tullessa kapiinista..
t tulppu kirjoitti:Se antaa samaraan tilan tuntua esim 110 sarjaan jossa on kaarevanpi ja ahtaamman oloinen yläosa tai kun minä tykkään istua aika pystyssä. Minusta ei tulisi hyvää varasta kun on lyhyet kädet.. Samarassa taas ratti on paljon alenpana ja jaloilla ahtaanpaa pois tullessa kapiinista..
Moi,
On ratti todella alhaalla Samarassa. Kulmikkaat muodot antavat ehkä sitä tilaa enempi.
Otin aamulla Samaran liikenteeseen Trafin sivuilta. Tänään liikenteeseen otto ei maksanut mitään! Johtuisikos Joulusta. Iltapäivällä sitten starttasin tulille, hyvin lähti ensimmäisellä startilla 2 kk seisonnan jälkeen.
Nestevuotoja ei näkynyt. Miksi Samarassa tuulilasinpyyhkijät heiluvat aika laiskasti verrattuna satakymppiin? Mikä oleellinen ero on niiden rakenteessa? Luulisi että aika samanlaiset ovat rakenteeltaan.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Niinhän tuo Trafi näyttää toimivan. Ensimmäiset 60 kilometriä ajettu, ja hyvin tuntuisi kaikki toimivan Samarassa. Ajettavuus on parempi kuin muistinkaan, ainakin matka-ajossa.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Oiskoon pyyhkimien laakerit päässyt kuivahtamaan käytön puutteesta. Välitys suhteet ainakin paremmat kuin Nivassa.. Mutta hienoa että Samarointi on hyvin alkanut..
Ei taida voitelemattomat laakerit olla syynä. Olisko vaan konstruktio tuollainen. Toisaalta, jos pyyhkisivät yhtä vauhdikkaasti kuin satakympissä, pienet sulat voisivat irrota ja lentää katuun.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Ei taida voitelemattomat laakerit olla syynä. Olisko vaan konstruktio tuollainen. Toisaalta, jos pyyhkisivät yhtä vauhdikkaasti kuin satakympissä, pienet sulat voisivat irrota ja lentää katuun.
Pienet? 110:ssa 50 senttiset ja samarassa 53 senttiset