Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Avatar
Rh-
Viestit: 234
Liittynyt: 24.1.2015 20:45
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.

Viesti Kirjoittaja Rh- »

Elikkä, Daaz Solex 21073 kaasutin, 1700 padassa.

Suuttimina nyt 130 pensa ja 150 ilma ykköskurkulle.
Kakkoskurkulle 160 pensa ja 135 ilma.

Ykköskurkulla ajaessa kiihtyy ja kulkee nätisti, mutta vauhdista kaasun pohjaan polkaistessa imuäänet kasvaa ja meno hyytyy, paikaltaan sama.
Vapaalla kiertää nätisti.

Jääkö kakkoskurkun ilmasuutin liian pieneksi vai saako liikaa soppaa.
Neuvostoliitossa ei olisi ollut tätäkään ongelmaa.
Axtec, jotta elämä olisi nautinnollisempaa.
VAZ-21051 86 Youtube
VAZ-2104 89
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.

Viesti Kirjoittaja START »

no ihan mututuntumalta toi kakkosen ilma kuulostaa todella pieneltä ja sit tuo pääsuutin taas ainakin riittävän isolta
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
Rh-
Viestit: 234
Liittynyt: 24.1.2015 20:45
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.

Viesti Kirjoittaja Rh- »

Epäilin sopan loppumista, heitin 175 paikalleen kakkoskurkulle.

Meno ei juuri muuttunut.

Seuraava ilmasuutin joka olisi hyllyssä olisi 165.
Neuvostoliitossa ei olisi ollut tätäkään ongelmaa.
Axtec, jotta elämä olisi nautinnollisempaa.
VAZ-21051 86 Youtube
VAZ-2104 89
Avatar
toktornivako
Viestit: 2003
Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala

Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Onko kalvot ehjät?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

Avatar
Rh-
Viestit: 234
Liittynyt: 24.1.2015 20:45
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.

Viesti Kirjoittaja Rh- »

99% todennäköisyydellä kyllä. Kaasutin otettu paketista noin viikko sitten.
Neuvostoliitossa ei olisi ollut tätäkään ongelmaa.
Axtec, jotta elämä olisi nautinnollisempaa.
VAZ-21051 86 Youtube
VAZ-2104 89
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Tuollaisilla kakkoskurkun suuttimilla seos pyörii lähinnä nestemäisellä bensalla. Heitä nyt vaikka v*ttuun se kaasari ja hommaa oikea kaasutin tilalle. :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
Rh-
Viestit: 234
Liittynyt: 24.1.2015 20:45
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.

Viesti Kirjoittaja Rh- »

Jokari kirjoitti:Heitä nyt vaikka v*ttuun se kaasari ja hommaa oikea kaasutin tilalle. :lol:
Mulla on just vastakkaiset kokemuks weberistä :lol:
Mutta ei siinä mitään, osa tykkää äidistä ja osa tyttärestä.

Säädöt alkaa olla kuosissa, Made In Italy bensapumppu päätti lävähtää ja nappiksen pumppu ei riitä :lol:

Ykköskurkulla edelleen 130 polttoaineelle, 150 ilmalle.

Kakkoskurkulla 170 polttoaineella, ilmasuuttimessa taas noin 1.5mm reikä :D

Kiihdyttäissä kurkkujen väliä ei huomaa muuten kuin polkimen vastuksessa, lähtee nätisti ja kulkee tasaisesti.

Kulutus huitelee noin 9-10 litran pinnassa, johtunee jatkuvasta vedättelystä.
Neuvostoliitossa ei olisi ollut tätäkään ongelmaa.
Axtec, jotta elämä olisi nautinnollisempaa.
VAZ-21051 86 Youtube
VAZ-2104 89
Avatar
pressa
Viestit: 10337
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.

Viesti Kirjoittaja pressa »

Rh- kirjoitti: nappiksen pumppu ei riitä...
Mihin?? Kunnossa oleva pumppu riittää varmasti ,mutta venyneillä kalvoilla tai vuotavilla venttiileillä ei pumppaa mikään pumppu kunnolla. (leikkiautossani kulutus radalla jossain 20-30 sadalla ja siinäkin vakio pumppu riittää)
Avatar
Rh-
Viestit: 234
Liittynyt: 24.1.2015 20:45
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.

Viesti Kirjoittaja Rh- »

Tuo pumppu on vanha ja kälyinen, kalvot hiukan venyneet, ei ollut vaan paremaa nakata tilalle eikä uusia kalvoja.

Tuon italopumpun aukaisin, näyttää kumisen takaiskuventtiilin keski"tappi" joka pitää sitä lärpäkettä paikallaan katkenneen.

Lärpäke pyöri pumppukotelossa irtaallaan.

Edittiä: Eikä käy edes Italo pumpun kalvot 2101 pumppuun :/
Neuvostoliitossa ei olisi ollut tätäkään ongelmaa.
Axtec, jotta elämä olisi nautinnollisempaa.
VAZ-21051 86 Youtube
VAZ-2104 89
Avatar
pressa
Viestit: 10337
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.

Viesti Kirjoittaja pressa »

Kuva
http://www.mansemotors.fi/polttoainepum ... sarja-2101
nyt juuri 0 mutta piakkoin tulossa lisää...
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Sähköinen pumppu :?:

Ainiin kun ei sellaista voi periaattestakaan laittaa. :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
Rh-
Viestit: 234
Liittynyt: 24.1.2015 20:45
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.

Viesti Kirjoittaja Rh- »

Jokari kirjoitti:Sähköinen pumppu :?:

Ainiin kun ei sellaista voi periaattestakaan laittaa. :lol:
Voi voi :D Ei vieä ole tarvista :D

Uus pumppu on jo tilailtu.
Neuvostoliitossa ei olisi ollut tätäkään ongelmaa.
Axtec, jotta elämä olisi nautinnollisempaa.
VAZ-21051 86 Youtube
VAZ-2104 89
Avatar
Rh-
Viestit: 234
Liittynyt: 24.1.2015 20:45
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Re: Ei kestä kakkoskurkulla, rötäjää.

Viesti Kirjoittaja Rh- »

hmm hmm, jonkunaikaa mentiin ilman tätä ongelmaa.

Lappu tiskiin, hetken kiihtyy normaalisti ja sitten taas plärrr ja ei mihinkään.
Neuvostoliitossa ei olisi ollut tätäkään ongelmaa.
Axtec, jotta elämä olisi nautinnollisempaa.
VAZ-21051 86 Youtube
VAZ-2104 89
Vastaa Viestiin