pikainen kysymys imusarjasta

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
LadaJanne

pikainen kysymys imusarjasta

Viesti Kirjoittaja LadaJanne »

Eli tässä olis nyt työn alla imu/pakosarjan tiivisteen vaihto,kaasuttimen ja bensapumpun samalla,eli kuinka tarkka se imusarja on suoruudestaan? Tässä on tunti touhuttu tasaisen levyn päällä hioessa ja suoruus on mielestäni kohdallaan kun tasaisella terällä etsinyt rakoa,ainoastaan ne reunan laipat on vielä vinossa,ehkä max puoli milliä korkeintaan..joutus vaan oikeesti aika paljon hinkata jos meinaa ihan sadasosamillin suoraksi tuon plaanata..

Varsinkaan kun täällä ei nyt ole taso oikaisu koneita tai muutakaan käytössä.
LadaJanne

Re: pikainen kysymys imusarjasta

Viesti Kirjoittaja LadaJanne »

Nyt taisin hoksata miksi jäi viimeksi vuotamaan vaikka oli uusi tiiviste..eli se imusarjan viides pinnapultti joka on kaasarin alla niin nyt kun imusarjaa on plaanailtu kahteenkin otteeseen niin laipat jää kantamaan koska imusarja on lyhentynyt.joten pitää ottaa siivu myös siitä keskikannakkeesta.Ja sitten katsoa tarkasti että sarja painuu kanteen.

Toivottavasti rupeaa pitämään..
LadaJanne

Re: pikainen kysymys imusarjasta

Viesti Kirjoittaja LadaJanne »

No niin,romut heitetty paikalleen ja nyt toimii hienosti.Vielä kun ois ollut suuttimia mukana niin olis voinut tuohon ykköskurkun 107 tilalle lyödä 115 kun sellanen olis jemmassa.seuraava on 125 ja se meni ainakin vanhalla kaasarilla aavistuksen rikkaalle.Mutta hienosti pelaa kun on tuliterä kaasutin. Ja pumppukin on mallia käsivipu.

Tästä viestiketjusta ei ole mitään apua kellekään eli tämän voi myös poistaa!
Vastaa Viestiin