Tiedätkö Tulppu, sinulla on ainakin yksi kommunistin peruspiirre: huumorintajuttomuus - ei tämä Ladalla ajelu nyt voi näin mustavalkoista olla. Tiedän että Jaskalla on kuitenkin aina lopulta pilke silmäkulmassa, ei joku automerkki mikään kuolemanvakava asia hänelle ole, niinkuin se näyttää sinulle olevan. Kyse on kuitenkin vain läjästä ruostuvaa peltiä. 
Sen voin kyllä käsi sydämellä sanoa, että tämä GM-Samara on ollut ylivoimaisesti paras kaikista omista romuistani. Se on ollut alla myös jo niin kauan, että tuskin enää osaan muulla henkilöautolla ajakaan. 

Veli on myös ollut erittäin tyytyväinen 110:insä, on vielä ihmetellyt kun olen kertonut miten paljon kerhon 110:eissa on ollut ongelmia. 

Muiden romuista en mene taas sanomaan mitään.
tässä eräs hauska 110-tarina (löytyy palstalta)
Alkuun, kun olin ostanut lada satakympin, niin kotimatkalla ( siis olin ostanut uuden satakympin vm. 2006 ) huomasin, että ravistaa 74 km/h vauhdissa. Sen jälkeen takaisin ja asentaja sanoi " se johtui tiestä". Kristus, että 67 ravistaa autoja matkalla s: joelta ilmajoelle! Mutta se siitä. Olin lada-uskovainen niinkuin kaikki muutkin. Salasin osittain kaikki vastoinkäymiset, mitä sen jälkeen tapahtui. Vuoden kierto pahensi asiaa: ensin tyhjäkäynti vei autoa 60kmh tunnissa ja sitten korjauksen jälkeen katosi tyhjäkäynti kokoknaan. Eikä tämä jäänyt tähän.
Viiden vuoden taistelun jälkeen päätyin myydä sen. Jos jotain saisi.
Korjasin hieman kirjoituksiani myynnin edistämiseksi. ( tai aika paljon, totuuden muutin ruusuillatannssimiseksi ) Siis tällä foorumilla. Ei vaan auttanut. Venäläiset tarjosivat 700 euroa.
ladan osto ja omistaminen vaatii aika paljon kommunistista ajatteleua. Se katosi minulta, kun kokeilin sitä " Saksan mossea".

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»