Kuitenkin Isän luona käydessä Kuulee mitä maailmalla on puhuttu ja Mitä Vanha punakone on asiosta Mieltä... Jos katot Kauniita ja rohkeita Kerran viikossa Niin pysyt Kärryillä sarjasta.Niin tässä sarjassa On samaa. suunnilleen tietää missä mennään...Tai mitä meille Eu sanelee..Lattarauta kirjoitti:t tulppu kirjoitti:Jokohan Ukrainan lentokone Tiputteluun on tullut Uusia uutisia Niiltä niin sanotuilta Manipuloittumilta uutis lähteistä.Sen verran vähän Uutisia tulee katottua.
Kun mielestäni Aku Ankassa on mielenkiitoisempia juttuja. Aku Ankan suurena Ihailijana tulee Akua seurattua 3 eriversiona.
Taskukirjana, viikkojulkaisuna ja Minä Roopesetä Pokkarina.Kuitenkin on näistä asioista varsin selkeä mielipide.t tulppu kirjoitti:En muista. En ole silloinkaan katsellut uutisia. Minua ei kiinnostanut nuorena maailman politiikka eikä kiinnosta nytkään..
Ukrainassa tuo kone on odottanut tutkijoita jo useita viikkoja. Eiköhän jokaisella maalla ole tutkijansa. Miten siihen jonkun putinin pitäisi apuja antaa..
No jos riittää ääninäyte todisteeksi. Niin miksi Hollantilaiset ei ole Kovemmin vaatimassa Tekijää ja Putinia Silmukkaan..
Venäjä, Ukrainan sota,putin,pakotteet ja talous,trollaaminen
Re: Venäjän ja Ukrainan yhteenotot/sota ja muu Venäjä keskus
Ja mitä te Laitatte tänne..Teidän käytöksenne täällä On sen verran provosoivaa. että te olette pakottanut ihmiset täällä seuraamaan ohjelmia. Minä olen vain laittanut. Verkkomedia.org ja sanonut että siellä on ollut minusta kiinnostavia juttuja....En ole sanonut että ne on oikein tai väärin . sen saa kukin kohdallaan tulkita. Niitäkin olen katsonut kun vaimoni sanoi että tuolla suomenkielinen saitti, Muuten en tietäisi siitäkään. Kaupassa Käydessä Näkee iltasanomien otsikot ja Iltalehden....
Voit tulla Suojelupoliisien kanssa katsomaan Onko minulla Materiaalia Painokoneita tai Muita Trolli vehkeitä... Vapaasti voi tulla kahtomaan Ihan milloin vaan..
Voit tulla Suojelupoliisien kanssa katsomaan Onko minulla Materiaalia Painokoneita tai Muita Trolli vehkeitä... Vapaasti voi tulla kahtomaan Ihan milloin vaan..
-
Taas uusi Putinin laki – Mersulla voi olla natsi-Saksaan liittyvä logo?
Rupla vapaassa pudotuksessa jo kolmatta päivää
Viimeksi muokannut Lattarauta, 22.3.2015 0:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Väität sää Minua Venäläiseks. Taijjat olla melkoinen Persreikä koko Jätkä..
Venäläiset tulleet vainoharhaisiksi?Lattarauta kirjoitti:t tulppu kirjoitti:Ja mitä te Laitatte tänne..Teidän käytöksenne täällä On sen verran provosoivaa. että te olette pakottanut ihmiset täällä seuraamaan ohjelmia. Minä olen vain laittanut. Verkkomedia.org ja sanonut että siellä on ollut minusta kiinnostavia juttuja....En ole sanonut että ne on oikein tai väärin . sen saa kukin kohdallaan tulkita. Niitäkin olen katsonut kun vaimoni sanoi että tuolla suomenkielinen saitti, Muuten en tietäisi siitäkään. Kaupassa Käydessä Näkee iltasanomien otsikot ja Iltalehden....

Laitetaan myös tämä talteen saman tien Modelaattoreille.
Venäläiset tulleet vainoharhaisiksi?
Haluaako joku spekuloida, mitä tapahtuu jos ruplan arvo vielä putoaa?[/quote]
Olisit laittanut näin. Silloin kun sotket minun jutut omiiisi.. Niin ole tarkka ettei väärinkäsityksiä tule( vaikka tarkoitatkin jotakin muuta.)

- TalouselämäVenäjällä eilen hyväksytty uusi laki voi tehdä Mercedes Benzin logosta Venäjällä kielletyn. Samoin voi käydä Punaisen Ristin logolle.
Tämä johtuu siitä, että uusi venäläinen laki voi määritellä niiden liittyvän natsi-Saksan symboliikkaan ja olevan siten kiellettävissä.
Lain takana on duuman varapuheenjohtaja Sergei Zeleznjak, joka viime keväänä nosti esiin, että natsi-Saksan kanssa yhteistyötä
tehneet tahot ovat uhka Venäjän poliittiselle järjestelmälle ja turvallisuudelle.
- Helsingin SanomatVenäjän keskuspankki aloitti lokakuussa valtavat ruplan tukiostot. Kuukauden aikana tarkoitukseen käytettiin yli 27 miljardia dollaria ja 1,6 miljardia euroa päälle.
Tällä viikolla keskuspankki nosti kädet pystyyn ja lopetti valuutan haaskaamisen. Keskiviikkona pankki ilmoitti rajoittavansa jatkossa päivittäiset tukiostot 350 miljoonaan dollariin,
kun ennätyspäivänä lokakuun puolivälissä tukiostoihin käytettiin 2,7 miljardia dollaria.
Keskuspankin ilmoitus lähetti ruplan vapaaseen pudotukseen. Vielä torstaina markkinakommenteissa uskottiin tilanteen rauhoittuvan,
mutta perjantaina uutistoimistojen haastattelemat pankkiirit käyttivät jo ilmaisua "täysi paniikki".
Öljyn hintakehitys on ruokkinut Venäjällä salaliittoteorioita, joiden mukaan Yhdysvallat ja Saudi-Arabia ovat sopineet keskenään ylitarjonnasta pannakseen Venäjän polvilleen.
Haluaako joku spekuloida, mitä tapahtuu jos ruplan arvo vielä putoaa?[/quote]
Olisit laittanut näin. Silloin kun sotket minun jutut omiiisi.. Niin ole tarkka ettei väärinkäsityksiä tule( vaikka tarkoitatkin jotakin muuta.)
Et näköjään tätä koneen pudottamisjuttua paljon seurannut tuoreeltaan uutisista. Siinähän meni alkujaan ainakin pari viikkoa, ennenkuin sinne mitään tutkijoita saatiin. Konehan putosi terroristien valvomalle alueelle ja sinne johtavat tiet on terroristien miinoittamat. Jos Moskova olisi alussa halunnut auttaa alkuun tutkimuksissa, sinne olisi aikaisemmin päästy ennenkuin todistemateriaalia hävitettiin ja varastettiin.t tulppu kirjoitti:En muista. En ole silloinkaan katsellut uutisia. Minua ei kiinnostanut nuorena maailman politiikka eikä kiinnosta nytkään.. Ukrainassa tuo kone on odottanut tutkijoita jo useita viikkoja. Eiköhän jokaisella maalla ole tutkijansa. Miten siihen jonkun putinin pitäisi apuja antaa.. No jos riittää ääninäyte todisteeksi. Niin miksi Hollantilaiset ei ole Kovemmin vaatimassa Tekijää ja Putinia Silmukkaan..
Nythän siellä on parasta aikaa hollantilaisia tutkijoita. Kyllä sekin aika varmasti vielä tulee kun tästä tekijät joutuu vastuuseen. Mutta kuten aikaisemmin totesin, en itse syytä tästä kuin hölmöjä lentoyhtiöitä, kyllähän lentäjilläkin sen verran pitää järkeä olla ettei sota-alueelle mennä matkustajakoneella lentelemään. Siellähän oli aikaisemmin ammuttu alas jo useita ukranalaisia sotilaskoneita vaikkakin matalammalla.
Muistaakseni siinä nauhoitteessakin oli kohta: "Mitä helvettiä ne täällä tekee, eikö ne tiedä, että täällä on sota"! Kun selvisi, että kyseessä ei ollutkaan ukranalaiskone vaan Boieng -matkustajakone.
Lattarauta kirjoitti:
Haluaako joku spekuloida, mitä tapahtuu jos ruplan arvo vielä putoaa?

Uutena vuotena dollari maksaa 150 ruplaa
https://www.youtube.com/watch?v=K3M_398nOt8
Talousekspertti ennustaa ruplan vajoamista 150-200 tasolle dollariin nähden ja Venäjän keskipalkaksi 200 dollaria kuukaudessa.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vladimir Putin selosti elämän tarkoituksen
Putin piti puheen tällä kertaa Venäjän maantieteellisen yhteisön kongressissa Moskovassa, minkä lautakuntaa hän johtaa.
"Rakkaus käsittää yleisesti koko elämän ja olemisen tärkeyden. Se on rakkaus perhettä, lapsia ja myös synnyinmaata kohtaan. Se on moniulotteinen ilmiö, mikä on meidän kaikenlaisen tekemisen pohja."
"Kun me pystymme yhteisellä työllä uudelleen elvyttää ja vahvistaa rakkautta isänmaata vastaan, on juuri se päällimmäinen tehtävä, mitä kohti meidän pitää ponnistella ja minä olen varma, yksinkertaisesti vakuuttunut, että meitä odottaa menestys."
http://www.rg.ru/2014/11/07/smisl-site-anons.html
Kaunis puhehan tuo oli. Putinin kannattaisi ehkä myös ottaa huomioon, että myös toiset kansat rakastavat isänmaataan. Ja millä oikeudella lähdette panssarivaunuilla toisten isänmaata polkemaan? Luuleko herra, että vain venäläisillä on oikeus isänmaan rakkauteen?
Kun me omaa isänmaatamme rakastamme, olemmeko samanlaisia kuin ukrainalaisetkin - fasisteja?
Alkaa tuo Putinin filosofointikin muistuttamaan Adolffin "Taisteluni".
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Putin elää pseudomaailmassa.Se että hänen kannatuksensa on 80 ei tarkoita sitä että he kannattaisivat häntä,vaan he pelkäävät että vielä hullumpi on tulossa tilalle,mutta mitä muuta voidaan odottaa maassa joka siirtyi tsaristisesta maaorjudesta sotakommunismiin ja siitä äärikapitalismiin ja mafian johtamaan kleptokratiaan,joka on Putinin aikana muuttunut hänen johtamaksi valtiokapitalimiksi jonka kassanhoitaja ja päällepäsmäri hän on.
Niin kauan kun Nato ja Eu auttaa länsiukrainaa niin Itäukraina saa apua putinilta.. laittaisivat Berliinin muuri keskelle ja ne jotka haluaa muuttaa länteen tai itään voi lähteä. Jos ei lähde niin turha aukoa sitten päätä.että täällä on tämä väärin.. Mutta minun mielestä Suomi maksaa kovaa hintaa näistä kekkereistä.. kun olemme mukana ... Mutta Samarai milloin olet viimeksi antanut ohjeita Ladakerholaisten Autovikoihin.. kun sinulla on loistavat tietotaidot ladojen ylläpitoon ja huoltoihin.. sen jälkeen kun alkoi Ukrainan riisi olen sinun huomannut vain olevan kiinnostunut tästä jauhannasta... Me kuitenkin olemme Autokerhossa jossa Pääasiana pitäisi olla Autot.. muita asoita varten on muut 24Suolet. Jne.,
- pavlik morozov
- Viesti:
faija ihmetteli miksi neukut pommitti treen kalevankankaan ja yliopiston välissä olleen treen yleistä sairaalaa vaikka siellä oli punaisen ristin tunnus katolla.Venäjällä eilen hyväksytty uusi laki voi tehdä Mercedes Benzin logosta Venäjällä kielletyn. Samoin voi käydä Punaisen Ristin logolle.
Tämä johtuu siitä, että uusi venäläinen laki voi määritellä niiden liittyvän natsi-Saksan symboliikkaan ja olevan siten kiellettävissä.
Lain takana on duuman varapuheenjohtaja Sergei Zeleznjak, joka viime keväänä nosti esiin, että natsi-Saksan kanssa yhteistyötä
tehneet tahot ovat uhka Venäjän poliittiselle järjestelmälle ja turvallisuudelle.
nu se olla saksankielisen maan tunnus, natseja kaikki mitä niitä erottelemaan

ei yli 40v enää muuta mielipiteitään joita on kotona lapsesta asti syötetty. kommari on kommari vaikka pyörittäis isompaakin firmaa ja olisi alaisia ja ajais mersulla.
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
Putin sairastaa Megalomaniaa,hän kaipaisi hoitoa jollakin suljetulla osastolla.Eikö tälle äijänkäppyrälle varastetut 40 000 000 000 Dollaria riitä,hän syöksee paljon kärsineen venäjän kansan kurjuuteen ja toivottomuuteen.
Kuinkahan paljon noista Putinin rahoista on "natsi"- pankeissa?
Ei taida enää se "isänmaanrakkaus" niitä koskea?
Ei taida enää se "isänmaanrakkaus" niitä koskea?
-
--
Viimeksi muokannut Lattarauta, 10.6.2021 3:17. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
- pavlik morozov
- Viesti:
alfa laval toimittaa kremliin tarvittavan laitteistonLattarauta kirjoitti:Venäläisen parlamentaarikon ehdotus: Kaikille venäläisnaisille jaettava Putinin spermaa
Vaikuttaa kehityskelpoiselta...Parlamentin jäsen haluaa luoda presidentin "geneettisellä materiaalilla" uuden Venäjän eliitin.
Venäläinen parlamentaarikko Jelena Mizulina on antanut erikoisen lausunnon, jonka mukaan presidentti Vladimir Putinin spermaa olisi käytettävä
”poliittisen ja sotilaallisen eliitin” luomiseen, kertoo International Business Times –lehti viitaten venäläismediaan.
- Ehdotukseni on yksinkertainen. Jokaiselle Venäjän kansalaiselle on lähetettävä postitse presidentin geneettistä materiaalia, jonka avulla voi tulla raskaaksi ja saada lapsen.
Äideille on tarjottava valtiolta erillistä tukirahaa, Mizulina visioi International Business Timesin mukaan.
Parlamentin nais-, lapsi-, ja perheasioista vastaavan komitean puheenjohtajana toimivan Mizulinan mukaan Putinin lapset olisi toimitettava koulutukseen tiettyihin
sisäoppilaitoksiin, joissa he oppisivat omistautumaan isänmaalle ja Venäjän presidentille.
Mizulinan idean mukaan lapsista tulisi Venäjän tulevaisuuden sotilaallisen ja poliittinen eliitti.
International Business Timesin mukaan Mizulina on kohauttanut aiemmin ehdottamalla kaikkien juutalaisten karkottamista Venäjältä ja
korkeakoulutuksen epäämistä naisilta, jotka eivät ole synnyttäneet.

Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
Ja lopputuotteeseen merkintä "Сделано в Кремле".
Ideahan säästää tulevaisuudessa Venäjän raaka-ainevaroja kun sotilaat on kaikki 160cm. pitkiä.
Himmlerillä oli myös projekti "Lebensborn".
Muistui myös mieleen myös telkkarista tullut elokuva, jossa Etelä-Amerikassa oli natsien sairaala ja Hitlerin spermalla tehtiin naisia raskaiksi.

Ideahan säästää tulevaisuudessa Venäjän raaka-ainevaroja kun sotilaat on kaikki 160cm. pitkiä.
Himmlerillä oli myös projekti "Lebensborn".
Muistui myös mieleen myös telkkarista tullut elokuva, jossa Etelä-Amerikassa oli natsien sairaala ja Hitlerin spermalla tehtiin naisia raskaiksi.