110 -2000 sedan viritys ja styling

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina, myyty Suomessa vuosina 1986-2007
Leader92

110 -2000 sedan viritys ja styling

Viesti Kirjoittaja Leader92 »

Noniin tarkoitus olisi kyseistä autoa muokata niin ulkonäöltä ja piristää konetta koneenahan on 8 tappinen kone joka olisi tarkoitus vaihtaa 16 venaseen ja ennen tätä 16 venasen koneen asentamista olisi tarkoitus kone purata ja laittaa uudet osat koneeseen sisälle mm männät vaihtoon ja ylä ja alakerta vahvistaa ja sinnekkin uudempaa osaa..
Autohan tuli minulle kolari vaurioisena että lievää kurttua edessä alapelleissä mm pohjapanssari ja sen edessä olevat pellit kurtussa mutta eivät pahasti ole ettei olisi mahdottomuus oikoa.
Autosta olisi tarkoitus tehdä "Racing" henkinen ja niin sisuta kuin ulkopuoli muokata itsensä näköiseksi.
Hommaanihan vaikeuttaa se että teen tämän ulkona ja ei ole tallipaikkaa missä rakentaa autoa :evil:

Tällä hetkellä olen ehtinyt pikkasen konehuonetta purkaamaan ja takapaksista ettimään ruostevaurioita jotka olisi tarkoitus kesällä korjailla samalla kun auto vaihtaa väriä kaksiväriseksi oranssi/musta..

Olen ajatellut autosta samalla modata Re85 sopivaksi varmaan tulee tuo kannen madaltaminen kyseeseen kun oktaaniluku on 106 re85 polttoaineessa tai tilata matalapaine turbo sarja että saadaan optimi säädöt etanoolille ja saadaan täysi teho polttoaineesta irti..
Jossakin vaiheessa lisäilen kuvia projektista kun saan tietokoneeni lähelle
Avatar
pressa
Viestit: 10221
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: 110 -2000 sedan viritys ja styling

Viesti Kirjoittaja pressa »

Leader92 kirjoitti:olisi tarkoitus vaihtaa 16 venaseen... matalapaine turbo sarja että saadaan optimi säädöt etanoolille... takapaksista ettimään ruostevaurioita jotka olisi tarkoitus kesällä korjailla... teen tämän ulkona ja ei ole tallipaikkaa missä rakentaa autoa
Meinaatko laittaa auton rekisteriin moottori vaihdettuna, turbona ja käyttövoima vaihdettuna??
Ruostevaurioita voi joutua takatolpista korjaamaan, mukavaa kesähommaa...
Kuva

ps. moottorin rakentaminen ja virittäminen ulkona ei ole oikein hyvä ajatus...
Avatar
Tooberi
Viestit: 198
Liittynyt: 27.5.2009 19:21
Paikkakunta: Ii

Re: 110 -2000 sedan viritys ja styling

Viesti Kirjoittaja Tooberi »

kantta ei kauheesti voi madaltaa 16v kannesta kun tulee jo seeti renkaat vastaan, että sillä ei kovasti puristuksia saada suurennettua. venäjän tuojilta vois kannattaa pattipää mäntiä kysellä.
Lada 2107 1600SL jäärata pirssi
Lada 2101 1600 16v Copper Top
Leader92

Re: 110 -2000 sedan viritys ja styling

Viesti Kirjoittaja Leader92 »

Käyttövoimaahan ei tarvi vaihtaa minulla on samara tällä hetkellä etanooli käyttöinen sen muunsin kesällä itte tein niin maksoi 14€ muutos ja kyllä sielä takatolpat joudun hitsaamaan kyllä et sielä on reijät koneenhan saan sisätiloihin purettavaksi mutta korin joudun työstää ulkona kun ei ole tallia
Tetson

Re: 110 -2000 sedan viritys ja styling

Viesti Kirjoittaja Tetson »

Mielenkiintonen rojekti! Tällä foorumilla niin vähissä etuvetojen "tuunaajat ja virittajät".
Leader92

Re: 110 -2000 sedan viritys ja styling

Viesti Kirjoittaja Leader92 »

Tässä urittää aina aikansa kuliksi rakennella ja toi 110 kun tuli "vahingossa" hommattua
t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: 110 -2000 sedan viritys ja styling

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Hyvä valinta.....Venäjältä löytyy tarvittaessa hyviä kori koriste palikoita.. jos ei halua itse levikkeitä ja muita tehdä...mutta itse tekemällä saa sellaiset kuin haluaa tai osaa... Itse todenäköisesti ostaisin palikat Joskus nähnyt hyviä valmiita osia.
Leader92

Re: 110 -2000 sedan viritys ja styling

Viesti Kirjoittaja Leader92 »

juu tarkoitushan tässä olisi ostaa osat kun miksi niitä tehdä kun 17km rajalle matkaa niin kummasti mielummin ostaa valmiit ja jos ei satu silmään niin aina voi niitäkin paloja muokata
t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: 110 -2000 sedan viritys ja styling

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Hyvä juttu.. Tuolta matkalta kannattaa jo itse hakea.. laitahan kuvia kun löydät hyvät.tai hyvän hinta laatusuhteen omaavat tuotteet.
Leader92

Re: 110 -2000 sedan viritys ja styling

Viesti Kirjoittaja Leader92 »

Juuh tottakai laitetaan ja kerrotaan
Avatar
pressa
Viestit: 10221
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: 110 -2000 sedan viritys ja styling

Viesti Kirjoittaja pressa »

Onko hommat alkaneet?
Avatar
pressa
Viestit: 10221
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: 110 -2000 sedan viritys ja styling

Viesti Kirjoittaja pressa »

Taisi tämä projekti tyrehtyä, eli emme näe huippu styling satakymppiä (ainakaan vielä)...
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: 110 -2000 sedan viritys ja styling

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Tällaisia on paljon. On pitkä lista asioista ja tulevista palikoista ja usein niiden lopussa "pitäis laittaa"
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Vastaa Viestiin