Onkohan teillä raukoilla sitten mitään käsitystä siitä mitä oikea KILPA-AUTOILU vaatii kun niin kovasti vähättelette?
Veikkaan että paskoisitte housuun tuossa kyydissä.
Tuo Loebin suoritus on ilmiömäinen. Ajossa näkyy se mikä erottaa 9-kertaisen maailmanmestarin kaikista muista. Uskomaton tiesilmä, lähes loputon keskittymiskyky, huippuhyvä fyysinen kunto ja ajamisen tappava varmuus ja rutiini.
Kaveri vain tulee, ajaa ja voittaa sellaisilla marginaaleilla joihin nopeillakaan kuljettajilla ei ole mitään saumaa ikipäivänä.
Etsiytykää alkuun vaikka V1600-luokan kilpurin kyytiin metsän keskelle. Seuraava pykälä voi olla vaikka F-ryhmäläinen nopea vehje. Kannattaa myös pistäytyä esim. Ahvenistolla jonkun nopeamman vehkeen kyydissä. Sen jälkeen loppuu kummasti vähättely.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
875 kg
875 hp
Top speed: 241 kph
0 to 100 kph: 1.8 s
0 to 200 kph: 4.8 s
0 to 241 kph: 7.0 s
Verrokki nopea katupyörä Kawasaki ZX-10R:
0-161 km/h 5.22 s
0-241 km/h 10.00 s
Jokainen tonnisella syöttänyt voi varmasti sitten fiilistellä ajokokemusta vehkeellä joka ei kulje näyttävästi eikä näköjään kuulostakkaan miltään. Kannattaa tarkasti miettiä niitä asioita miksi vehje ei irtoa tiestä. Varmaankin siksi että katsojat pettyisivät...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Viime sunnutain formulakisan kommentaatori Mika Salo kertoi hänellä olevan bisneksiä Venäjän autourheilun kehittämiseksi. Oskari Saari kysyi minkälainen autourheilun tila Venäjällä nykyään on. Salon mukaan nolla.
Tuon "Löysä" lisänimen Saloselle antoi intin tupakaverini Seppo Harjanne, Salosen kartturi.
Tuvassamme oli maailman laiskin ja lintsaavin kaveri, joka tunnettiin koko intin ajan "Löysänä"