Tapaaminen

Hauskoja kaskuja, anekdootteja ja Lada-vitsejä yms.
veli alexei
Moderaattori

Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Tyttö pyysi poikaystäväänsä tulemaan heille perjantai-illalliselle. Poika tapaisi myös tytön vanhemmat illallisella. Koska tämä olisi iso tapahtuma, tyttö kertoi pojalle, että aterian jälkeen hän haluaisi mennä ulos tekemään "sitä" ensimmäistä kertaa. No, poika oli aivan
ekstaasissa, mutta koska hän ei ollut aikaisemmin tehnyt "sitä", hän päätti mennä apteekkiin hakemaan hieman suojaa.

Apteekkari auttoi poikaa melkein tunnin asiassa. Hän kertoi kaiken mitä tuli tietää suojasta ja kuinka se tehdään. Kassalla apteekkari kysyi kuinka paljon poika haluaisi ostaa; kolmen-, kymmenen- vai perhepakkauksen.

Poika halusi välttämättä saada perhepakkauksen, koska arveli olevansa hyvin, hyvin kiireinen; olihan se pojan ensimmäinen kerta ja silleen.

Sinä iltana poika ilmestyi tytön vanhempien asunnolle ja tapasi tytön ovella. "Oi minua jännittää niin paljon se, kun sinä tapaat minun vanhempani, tule sisään." tyttö sanoi.

Poika tuli sisään ja hänet vietiin illallispöydän luokse missä tytön vanhemmat jo olivat istumassa. Poika tarjoutui nopeasti lausumaan ruokarukouksen ja laski päänsä alas. Minuutit kuluivat ja poika oli yhä kumartuneena rukoukseen. 10 minuuttia kului ja edelleenkään ei tapahtunut mitään liikettä. Lopulta pää yhä alaspäin luotuna, tyttö
nojautui poikaan päin ja kuiskasi: "Minulla ei ollut harmaintakaan aavistusta
siitä, että sinä olet noin uskovainen." Poika kääntyi tyttöön päin ja kuiskasi takaisin: "Minullakaan ei ollut mitään tietoa siitä, että isäsi on apteekkari."
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Meinas ilmeisesti hiukkasen nolottaa. :)
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Vastaa Viestiin