Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Tuossa TM- jutussa on hieman virheellistä tietoa. Granta ei ole vielä Ranskassa paikalla myynnissä vaikka sen myynti aikaisemmin ilmoitettiinkin alkavan heinäkuussa. Siellä se tulee ilmeisesti maahantuojalle loppuvuodesta (nettisivun mukaan).
Ensimmäinen vientierä 20kpl lähti juuri hiljattain Tsekkeihin ja Saksaan. Uusi Kalina ilmeisesti tulee myös loppuvuodesta Eurooppaan.
http://msk.carobka.ru/news/lada/19527.html
Ensimmäinen vientierä 20kpl lähti juuri hiljattain Tsekkeihin ja Saksaan. Uusi Kalina ilmeisesti tulee myös loppuvuodesta Eurooppaan.
http://msk.carobka.ru/news/lada/19527.html
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Katselin eilen tuota Ranskalaista Dacia sivua, pisti siellä silmään tuo loganin hinta. 7700 EUR?
http://www.dacia.fr/gamme-dacia/logan/index.jsp
Rapidin tarjous on kyllä aika kova, kun ottaa huomioon että suomessa autoveroton hinta on joku 14 500 euroa ja siihen 3000 autoveroa päälle. Skodan sivulla puhuttiin jotain 11 490 eurosta. Tiedä sitten mikä tämä tarjous/alennus oli.
http://www.skoda.fr/modele/skoda-rapid
Enpä kyllä Ranskaa ymmärrä, että enpä tiedä mitä niissä sen tarkemmin sanottiin. Mutta Menestystä ja onnea vaan Lada jälleenmyyjille tuohon hintaan.
Mahtokohan Lada 110 olla koskaan alle 10 000 euroa Suomessa? Suomessa HB Festival 16V oli vuonna 2003 12090 euroa Moottori -lehden vertailussa.
http://www.dacia.fr/gamme-dacia/logan/index.jsp
Rapidin tarjous on kyllä aika kova, kun ottaa huomioon että suomessa autoveroton hinta on joku 14 500 euroa ja siihen 3000 autoveroa päälle. Skodan sivulla puhuttiin jotain 11 490 eurosta. Tiedä sitten mikä tämä tarjous/alennus oli.
http://www.skoda.fr/modele/skoda-rapid
Enpä kyllä Ranskaa ymmärrä, että enpä tiedä mitä niissä sen tarkemmin sanottiin. Mutta Menestystä ja onnea vaan Lada jälleenmyyjille tuohon hintaan.
Mahtokohan Lada 110 olla koskaan alle 10 000 euroa Suomessa? Suomessa HB Festival 16V oli vuonna 2003 12090 euroa Moottori -lehden vertailussa.
Paavo & Lada 1200L
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Ei saanu kymppitonnilla. 110 tuli markkinoille markka-aikaan ja hinnat alkaen malli oli jo silloin 69900.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Ilmotelkaa sitten kun EU-alueella myydään Lada Grantaa hatchbackina. Se alkoi kovasti kiinnostaa.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Ja uusin tuning.fi lehti sisältää muuten yhden ladan
...
...
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Englannissa v.1993 myynnissä ollut maahantuojan tuunaama Samara "Flyte" -mainos:
http://www.ebay.com/itm/1993-LADA-SAMAR ... 461338ca25
http://www.ebay.com/itm/1993-LADA-SAMAR ... 461338ca25
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Hieno säästömittari.Jouska kirjoitti:Lada 1200 LS mainos vuodelta 1980
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3660
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Melkein älähdin että "wanha" mutta ei olekaan ihan sama:
http://lada1970.1g.fi/lehtimainokset/19 ... 1200ls.jpg
http://lada1970.1g.fi/lehtimainokset/19 ... 1200ls.jpg
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Bongasin tuollaisen aika tuoreen artikkelin Samaran historiasta: "Porsche köyhille"
http://auto.mail.ru/article.html?id=43618

http://auto.mail.ru/article.html?id=43618
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Samara Fun mainokset:
http://s003.radikal.ru/i201/1310/ea/97e2047e8d7f.jpg
http://i019.radikal.ru/1310/ee/4169148294dd.jpg
e Bohse EuroStarin jälkeen teki Deutsche Lada Bohse Automobilebau:le tarjouksen cabrion rakentamisesta Samarasta. Koska tavoite oli rakentaa halvemman hintaluokan auto ja välttyäkseen suuritöiseltä korinvahvistamiselta, alettiin tekemään puolicabriota. Katon tukirakenne ratkaistiin kahdella alumiinista taivutetulla putkella.
Deutsche Ladam tilauksesta rakennetut autot sai tehtaalla nimen Lada Samara Fun ja ne säilyttivät tehtaan VIN-koodin, mutta tehdaskilpi tuli uusi. Niitä myytiin lähinnä Saksassa ja jostain syystä niiden rekisteröintimerkinnäksi tuli 2108F. Venäjällä tuo merkintä tarkoittaa muuten Samaran pohjalta tehtyä nk. "Tselnok" mallia.
Muissa maissa autoa myytiin nimellä "Bohse Safari" ja nämä autot sai tehdaskilven lisäksi myös uuden VIN-koodin. Auton merkki on rekisteriotteessa Lada Bohse BDS ja VIN-koodi on 17- merkkinen.
Samara Funilla ja Bohse Safarilla on ainostaan kolme eroavaisuutta. Samara Funilla on keulassa Ladan logo, Safarilla puolestaan Bohsen logo. Samara Funilla on musta lasinen kattoluukku ja Safarilla musta muovinen "umpiluukku" ja takaluukun merkinnät on erinevät.
e. Hollannissa myytiin nimellä "Samara Taiga".
http://s003.radikal.ru/i201/1310/ea/97e2047e8d7f.jpg
http://i019.radikal.ru/1310/ee/4169148294dd.jpg
e Bohse EuroStarin jälkeen teki Deutsche Lada Bohse Automobilebau:le tarjouksen cabrion rakentamisesta Samarasta. Koska tavoite oli rakentaa halvemman hintaluokan auto ja välttyäkseen suuritöiseltä korinvahvistamiselta, alettiin tekemään puolicabriota. Katon tukirakenne ratkaistiin kahdella alumiinista taivutetulla putkella.
Deutsche Ladam tilauksesta rakennetut autot sai tehtaalla nimen Lada Samara Fun ja ne säilyttivät tehtaan VIN-koodin, mutta tehdaskilpi tuli uusi. Niitä myytiin lähinnä Saksassa ja jostain syystä niiden rekisteröintimerkinnäksi tuli 2108F. Venäjällä tuo merkintä tarkoittaa muuten Samaran pohjalta tehtyä nk. "Tselnok" mallia.
Muissa maissa autoa myytiin nimellä "Bohse Safari" ja nämä autot sai tehdaskilven lisäksi myös uuden VIN-koodin. Auton merkki on rekisteriotteessa Lada Bohse BDS ja VIN-koodi on 17- merkkinen.
Samara Funilla ja Bohse Safarilla on ainostaan kolme eroavaisuutta. Samara Funilla on keulassa Ladan logo, Safarilla puolestaan Bohsen logo. Samara Funilla on musta lasinen kattoluukku ja Safarilla musta muovinen "umpiluukku" ja takaluukun merkinnät on erinevät.
e. Hollannissa myytiin nimellä "Samara Taiga".
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- pavlik morozov
- Viestit: 1149
- Liittynyt: 11.3.2013 22:00
- Viesti:
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
vuoden 70 moottori lehdessä konelan johtaja sanoi että neuvostoautojen ostaminen on sama kuin ostaisi kotimaisia tuotteita, koska bilateraalikaupan myötä vastaavasti neukkulaan menee kotimaisia tuotteita vastaavalla summalla
mosse maksoi tuolloin 7800 mk mini pikkuisen vähemmän. oliko brittiautot siksi halvempia kun sinne vietiin puutavaraa, eli suunnilleen bilateraalista kauppaa. warre 8700 pikkufiiu vähemmän.

mosse maksoi tuolloin 7800 mk mini pikkuisen vähemmän. oliko brittiautot siksi halvempia kun sinne vietiin puutavaraa, eli suunnilleen bilateraalista kauppaa. warre 8700 pikkufiiu vähemmän.
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja

Tuulilasin vuoden 1984 vertailussa Vähän rahan rattaat
http://warreteam.com/wartburg353/1984_T ... attaat.htm
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Tuossa testissä Ladassa löysä takapenkki. Hyvin pärjännyttä Suzukia kerran pihassa siirtänyt 1988 ja todennut että taitaa moottoripyöräkin olla turvallisempi. Virtanen oisi ottanut ladan. Jos tilat olisivat olleet ratkasevammassa asemassa niin järjestys olisi varmaan aivan toinen.