Virranjakajan keskipakoennakon muokkaus

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Pekka

Virranjakajan keskipakoennakon muokkaus

Viesti Kirjoittaja Pekka »

Kärjetön jakaja ottaa maksimiennakkoa asteissa noin 40 paikkeille 5 asteen perusennakolla. Kellään kokemuksia ennakon rajoittamisesta, miten järkevin toteuttaa? Jäykemmät jouset? Entä minkälaista ennakkoa porukat on käyttäny? Moottorina 1700 tupla dhla:t ja 289 nokka.
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: Virranjakajan keskipakoennakon muokkaus

Viesti Kirjoittaja START »

ei siihen yleensä tarvii koskea, ainakaan noilla osilla.
säätää niin että maksimi ennakot menee sinne 35asteen kohille, tai haualla voi löytyä tarkemmin että mitä sen piti olla mutta aika lähellä sitä ( on niin kauan kun ite vastaavaa virittelin)
sillä ainakin itellä pelas hyvin.
joku asiasta ymmärtävä ralli mies joskus tokas että ei ladassa mikään toyotan kone ole, ei tartte kaikkia osia vaihtaa heti jos vähän virittää
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Pekka

Re: Virranjakajan keskipakoennakon muokkaus

Viesti Kirjoittaja Pekka »

Juu näinhän se on. :D Tuokin käynyt mielessä, mutta mahtaako ennakko olla turhan myöhäisellä sitten taas alakierroksilla? Kuitenkin katuautosta kyse, ettei aina laulateta kaasuläpät auki. Tässä kun kesäloma loppuu ja pääsee auton kimppuun, niin kokeillaan saako siitä toimivaa. Jaetaan sitten kokemuksia.
jaketech racinteam
Viestit: 585
Liittynyt: 28.9.2010 0:14
Paikkakunta: Ii

Re: Virranjakajan keskipakoennakon muokkaus

Viesti Kirjoittaja jaketech racinteam »

mulla oli muistaakseni rajottimia muokattu keskipakosäätimestä. ku tutkit rakennetta ni näet mikä ottaa vastaan ku keskipakosäädin säätää max ennakot.
ite pitänyt ladan jakajaa kädessä yli 10v sitte ni ei muista tarkalleen :lol:

jäykemmillä jousilla säädät että millä kierrosalueella tulee max ennakot.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: Virranjakajan keskipakoennakon muokkaus

Viesti Kirjoittaja START »

Pekka kirjoitti:Juu näinhän se on. :D Tuokin käynyt mielessä, mutta mahtaako ennakko olla turhan myöhäisellä sitten taas alakierroksilla? Kuitenkin katuautosta kyse, ettei aina laulateta kaasuläpät auki. Tässä kun kesäloma loppuu ja pääsee auton kimppuun, niin kokeillaan saako siitä toimivaa. Jaetaan sitten kokemuksia.
tosi alhaaltahan se lähtee jo aikaistamaan. katu autossa se kone mullakin aluks oli tosin perus weeberin kaasarilla.
no ei siinä, voihan sitä hienosäätää jos siltä tuntuu, kokeilemallahan nää selviää
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Vastaa Viestiin