Minä tyhmä menin ostamaan toisen axtekki per...
-
lada-sex
Minä tyhmä menin ostamaan toisen axtekki per...
Kertokaas mistä lähtisin hakemaan vikaa, kun erehdyin ostamaan toisen axtekki kaasutin ladan.
Mikä ottaa päähän axtekki kaasarissa-->
-Tehottomampi, kun mun entinen 1200cc nappis vaikka tuossa on 1500cc kone.
-Kylmällä starttaus->pyörii pyörii hörähtää käyntiin, mutta sammuu heti->no minä poika panen startaten ja vähän aikaa menee ja nyt jopa saattaa lähtä käyntiin ja pysyäkki käynnissä.
-Kylmällä, kun saa käyntiin niin tyhjäkäynti vetelee välillä normi kierroksilla ja sitte taas huutaa, kun kiimanen sonni laitumella, eli ilmeisesti automaatti ryyppy ei toimi kunnolla?
-Kiihyttäessä rykii niin, että tuo edellä mainittu kiimanen sonnikin laitumella jäisi rykimis tahdissa toiseksi.
-Verenpaine nousee ja erektio heikkenee...
Kertokaas mitä muuta mun kannattaa vaihtaa tai tarkistaa, jos nuo edellä mainitut ei häviä, kun laitan axtekin tilalle ei vähäpäästöisen kaasarin käsiryypyllä.
Voitte myös kertoa, jos mielessänne on jotain edullisia kaasareita mitkä parantais tuon ladan kiihtyvyyttä/ajomukavuutta. Mielellään sellainen kaasari mikä menis suht pienellä rassauksella paikalleen, kun ei jaksa alkaa imusarjaa hitsailemaan tai sen enempää rassailemaan. Pääasia, että sais auton lähtemään käyntiin kunnolla ja rykimiset pois.
Mikä ottaa päähän axtekki kaasarissa-->
-Tehottomampi, kun mun entinen 1200cc nappis vaikka tuossa on 1500cc kone.
-Kylmällä starttaus->pyörii pyörii hörähtää käyntiin, mutta sammuu heti->no minä poika panen startaten ja vähän aikaa menee ja nyt jopa saattaa lähtä käyntiin ja pysyäkki käynnissä.
-Kylmällä, kun saa käyntiin niin tyhjäkäynti vetelee välillä normi kierroksilla ja sitte taas huutaa, kun kiimanen sonni laitumella, eli ilmeisesti automaatti ryyppy ei toimi kunnolla?
-Kiihyttäessä rykii niin, että tuo edellä mainittu kiimanen sonnikin laitumella jäisi rykimis tahdissa toiseksi.
-Verenpaine nousee ja erektio heikkenee...
Kertokaas mitä muuta mun kannattaa vaihtaa tai tarkistaa, jos nuo edellä mainitut ei häviä, kun laitan axtekin tilalle ei vähäpäästöisen kaasarin käsiryypyllä.
Voitte myös kertoa, jos mielessänne on jotain edullisia kaasareita mitkä parantais tuon ladan kiihtyvyyttä/ajomukavuutta. Mielellään sellainen kaasari mikä menis suht pienellä rassauksella paikalleen, kun ei jaksa alkaa imusarjaa hitsailemaan tai sen enempää rassailemaan. Pääasia, että sais auton lähtemään käyntiin kunnolla ja rykimiset pois.
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Minä tyhmä menin ostamaan toisen axtekki per...
Ei millään pahalla, mutta suoraan kysymykseen kai on vastattava suoraan:lada-sex kirjoitti:Kertokaas mistä lähtisin hakemaan vikaa, kun erehdyin ostamaan toisen axtekki kaasutin ladan.
Jos itse erehtyy niin kai vikaa on haettava erehtyjästä itsestään. Silti toivotan onnea seikkailuun.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Oliko tämä katsastettu milloin ja ovatko päästöt kunnossa?
Kokeileppa ensin pumpata kammiot pensaa täyteen. Jos auttoi, bensapumpun kunnostus EHKÄ poistaa vian. Itsellä uusi pumppu ei auttanut. Toinen vaihtoehto on, että ryyppyläppä ei aukea pikkasen käynnistymisen jälkeen. Silloin kannattaa tsiigata ryypyn alipaineletkujen ja alipainepöntön kunto ja herkistellä tankoa ryyppyä liikuttava tanko, joka löytyy ryypyn nestekammion takaa.
Ryyppy tosiaan sekoilee. Voi olla kasattu väärin.
Kakkoskurkku ei aukea. Liittyy ryyppyyn, joka ei liikuta kakkoskurkun lukitsimen käyttövipua.-Tehottomampi, kun mun entinen 1200cc nappis vaikka tuossa on 1500cc kone.
Kokeileppa ensin pumpata kammiot pensaa täyteen. Jos auttoi, bensapumpun kunnostus EHKÄ poistaa vian. Itsellä uusi pumppu ei auttanut. Toinen vaihtoehto on, että ryyppyläppä ei aukea pikkasen käynnistymisen jälkeen. Silloin kannattaa tsiigata ryypyn alipaineletkujen ja alipainepöntön kunto ja herkistellä tankoa ryyppyä liikuttava tanko, joka löytyy ryypyn nestekammion takaa.
Kiihdytyspumpun kalvo sökö tai sitten isoja ilmavuotoja alipaineletkuista tai kierosta kaasarin jalasta.-Kiihyttäessä rykii niin, että tuo edellä mainittu kiimanen sonnikin laitumella jäisi rykimis tahdissa toiseksi.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
-
lada-sex
Kiitoksia asiallisista neuvoista! Auto on katsastettu kuukausi sitten huomautuksitta ja päästötkin taisi olla suht helposti mennyt läpi.
-
lada-sex
Antaa tulla ihan rohkeesti vain kaikki mikä sinun pientä sydäntäsi painaaPöyhöinKuusaalt kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta suoraan kysymykseen kai on vastattava suoraan:lada-sex kirjoitti:Kertokaas mistä lähtisin hakemaan vikaa, kun erehdyin ostamaan toisen axtekki kaasutin ladan.
Jos itse erehtyy niin kai vikaa on haettava erehtyjästä itsestään. Silti toivotan onnea seikkailuun.
No niin. Oliko sen myyjän kanssa puhetta siitä, miten auto oli toiminut katsastushetkellä?lada-sex kirjoitti:Kiitoksia asiallisista neuvoista! Auto on katsastettu kuukausi sitten huomautuksitta ja päästötkin taisi olla suht helposti mennyt läpi.
Ja PöyhöinKuusaalt kyllä tietää, mitä on axtec. Kokemuksia löytyy lumilapiokaupalla. Nuo onnentoivotukset ovat aiheellisia.
-
joonas
Itse edelleen ajelen axtecilla, joka toimii muuten lähestulkoon moitteetta, mutta tätä vaivaa sama ryyppyvika. Kysynkin onko tuolle ryypylle olemassa jossain selkeitä kuvia miten se pitää olla kasattuna. Ainoa minkä olen tarkastanut on kohdistusmerkit ja ilmaläpän välykset mutta eivät vaikuta tilanteeseen vaikka oikein ovat. Kaikki alip. letkutkin ovat paikallaan.
Lada-kerhon cd:ltä löytyy kuva vivustosta, ja sellainen kuva jossa:
http://aijaa.com/iv55Kv
http://aijaa.com/iv55Kv