Eurosamaran jakopäänhihna ja vähän muittenkin saranoiten
Eurosamaran jakopäänhihna ja vähän muittenkin saranoiten
Miksi jakopään hihna kulkee vesipumpun pyörällä noi 3-4mm yli pyörän koneeseen päin on alkuperäinen pumppu,eli ei vastaa hihnan koko leveydeltä pyörään kulkee kylläkin aivan suorassa eli linjassa ei vipata pyörillä,onko pumppu liijan pitkä tai korkea vai onko pumpun käyttö pyörä liikkunut akselilla,onko se mahdolista tuntuu kyllä vähän oudolta että olisi liikkunut,joku oli tiedustellu korjaus ohjetta liikkestä oli kuuleman tullut tehtaalta asti,voisko sitä julkasta täällä,vai pitäkö alkaa koneistus hommiin että pumppu menisi karvan verran syvämmälle vai menisikö pumpun käytöpyörä aksellila lähemäs ite pumppua tai konetta koska uudessa pumpussa näkyi olevan sama tauti malli on euro samara vm 98 ajettu 56000km ja näkyi se olevan mulla ittelläkin 94 saranassa onko tatarilla tullut syötyä hapan kaalta liikaa tai votkat ottamatta yksi kysymys torniojokivarresta mikä on pojat konsvärkki tämä on tornion joen raja murretta kummaltakin puolen jokea.
Jakopäänhihna
Eikö rovaniemen mies ymmärtänyt asiaa vai eikö osannut muuta vastata vai oliko kyseinen asia outo oliko se liijan pitkä kysymys minusta täällä pitäisi kirjoittaa asiaa eikä tyhjän päivästä joutavaa asiat asioina niin kuin sen jokainen itse ymmärtää hyvä käytös on kiitettävää. 

Tosiaan välimerkkien käyttö olisi ihan suotavaa asian ymmärrettävyyden kannalta. Ei sikäli että itse virheetöntä suomea kirjoittaisin, mutta rasittavaa lukea tuollaista yhtämittaista tekstiä.
Itse asiaan, niin jonkinlaiselta linjausvirheeltä vaikuttaisi. Pitäisi tuon olla koko hihnan leveydeltä pyörällä. Vai onko tuossa mahdollisuutta asentaa esimerkiksi pyörä väärinpäin jolloin offsetti menisi metsään? Jotain säätöprikkoja lisahtanut vika paikkaan? En samaraa omista, en tiedä tarkemmin rakenteesta.
Itse asiaan, niin jonkinlaiselta linjausvirheeltä vaikuttaisi. Pitäisi tuon olla koko hihnan leveydeltä pyörällä. Vai onko tuossa mahdollisuutta asentaa esimerkiksi pyörä väärinpäin jolloin offsetti menisi metsään? Jotain säätöprikkoja lisahtanut vika paikkaan? En samaraa omista, en tiedä tarkemmin rakenteesta.
Vauhdin tae - alamäki
Joo.
Rovaniemen mies ymmärsi asian (luettuaan viestin muutamaan kertaan). On hankalaa löytää asian ydin kun kirjoitat kuin teinit tekstiviestejä ilman välimerkkejä. Tapana on kirjoittaa netissäkin selkeästi.
Jos se hihnajuttu kiinnostaa, niin kysäise joltakin korjaamolta, kokemuksia on vamaan. Itse arvelisin että ei se haittaa vesipumpulla, eri asia jos olisi nokka-akselin tai kampiakselin hihnapyörällä, tulee silloin kovemmalle rasitukselle.
Jos se hihnajuttu kiinnostaa, niin kysäise joltakin korjaamolta, kokemuksia on vamaan. Itse arvelisin että ei se haittaa vesipumpulla, eri asia jos olisi nokka-akselin tai kampiakselin hihnapyörällä, tulee silloin kovemmalle rasitukselle.