Ja kun on tollanen puolilaiton peli.. Ni ostaa syksyllä sitten just leimatun "kopan" Maalaa vaikka auton saman väriseksi Kilpien siirto..>>> Taas mennään>>>>
Ja valaa betoni klunssi takapaksiin>> pitoa!!! Tai hitsata ratakiskoa tarpeen mukaan. mersun jousilla!
Ja oikeesti voisi jarruihin panostaa.. Olis niinku vähän henkivakuutusta!!!!
kyllähän ladassa on ihan hyvät jarrut. muutenkin kaikki tuollaset tois arvoset kannattaa het suosista unohtaa ekaan versioon, jos sillä joskus ajaa haluaa.
toi vetari homma on aina vähän vaikea kavennus hommissa. harvassa on paikat missä lyhentävät kun ovat pinta karkeita ja siten pinta tosi kovaa koneistaa ja koneistuksen jälkeen täytys karkasta uudestaan jos haluaa että kestää. ja jos ottaa väärän puolen vetarin niin katkee tosi helposti
saahan karpiolalta uusia teräksisiä mutta ne maksaa rahaa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
jäikö V8 tallin nurkkaan ja nappis pistetty maailmalle vai onko tätä oikeasti ruvettu toteuttaa? idea kyllä on hyvä et siirtokilvillä kävis V8 "ladillacilla" tapahtumissa tai kylillä valumassa kerran pari vuodessa.. itelläki ois tossa yks kanttilamppu kori vailla tekniikkaa ja kaverilta sais 350 v8 halvalla mut taitaa jäädä tekemättä.. tai eihän sitä koskaan tiedä..
on munkin ladan tekniikan vaihto ja ohjauksen muutokset ottanut jo kohta kolme vuotta aikaa eikä se edes käy. tiedän tapauksen jossa konehuoneen maalaus on venynyt jo 7 vuoteen, mutta siinä ajassa on ehtinyt kyllä tapahtua paljon muutakin
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti