
Yritys olisi tehdä kestävä kaasariturbo, jolla voisi ajaa ihan normaalisti liikenteessä. Sen kummempia välittämättä siitä, että pellin alla on ahdin(lue: varoa sitä että jotain hajoaa kun polkaiset pari kertaa kaasua)
Sitten nokka-akselista turbokäyttöön. Kannattaako laittaa kireämpi nokka turboautoon joka on kadulle tulossa?, ja haluasin sen vielä menevän päästöistä läpi. Haluasin ainoastaan tietää sen että onko kireämmästä nokasta hyötyä siihen miten nopeasti turbo herää...
Varmaan tuolla 8,5-9:1 puristesella 1200 koneella toi GT17 alkaa heräilemään siinä 2-2,5 tuhannen kierroksen tietämillä muutenkin, mutta saisiko sitä heräämään vielä herkemmin?
EDIT: Onkos kellään kokemusta AEM uego laajakaistasta? Ei olis pahan hintainen setti tilata ulkomailta(170€ toimituksineen).
Tai sitten tämä: http://aircooled.fi/tuote/747/laajakais ... lostulolla