Ooorait. Pitää kai sitten miettiä että kumman tekee: uus putsarin kotelo vai jäänestoa. Viime talvena kerran teki noin että just pikku pakkasella veti Ozooni jäähän. Kattoo ny Weeperiä. Siis kun sähläsin sen läpän kanssa. Jäänestoa ennen en ole kokeillut mutta viime talvena sitäkin tuli kipattua, siis tankkiin, kun leimaa koitin Ozoonilla saada kun tankissa oli reilusti jäänestoo. Jälkikäyntiä se vaan tuntu lisäävän.arpati kirjoitti:Voin kertoo että suurimmat ongelmat tulee kosteella liki + nollaa olevissa lämpötiloissa jolloin kosteus jäätyy virtauksen jäähdyttämään kaasariin... Itellä ei ole/ollut koko viimetalvena suodatinta 2102 eikä mitään ongelmia paitsi tollasella vesikelillä nollan huiteissa kun ajo 80 jonossa maantiellä. korjaantuu kun hiukan polkee...veli alexei kirjoitti: Itellä on tosiaan toi DGV. Ja vapaavirtaussuodatin. Pelottaa kuinka käynnistys pelaa kun vetää mittariiin -25.Että meneeks jäähän...
Bensa ei jäädy ja kun jäänestoa laittaa niin vesikään ei jäädy joten kiusaa voi tehdä ainoastaan ilman kosteus jota taas pakkasella ei juurikaan esiinny koska mitä matalampi lämpötila sen vähemmän kosteutta ilma pystyy sitomaan... Bensankulutus tietysti on koneen kylmänä ollessa hiukan suurempi ilman tota esilämmitystä.
1200 L -> 1600 ja vähä muutaki!
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Nii ne väittää.arpati kirjoitti:Joo se vesi bensan seassa kyä jäätyy pakkasella![]()
Jälkikäyntiä aiheuttaa todennäköisesti kaasari joka lykkää bensaa koneeseen... Siinä Webrussa tais olla se solenoidikytkin joka katkaisee tyhjäkäyntipiirin bensan syötön kun sytkävirta katkee.

Mutta eiks tois Masinoli sitten lisää jälkikäyntiä jos sitä on bensan määrään nähden suht paljon? Näin väitti isot pojat(kin). Joo tossa Weeperissä on se solenoidi ja se jopa ainakin asennettaessa viellä jopa toimi.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- lada 1300s
- Viestit: 323
- Liittynyt: 13.5.2004 7:56
- Paikkakunta: Siilinjärvi
- Hellraiser
- Viestit: 381
- Liittynyt: 12.11.2004 7:13
- Paikkakunta: Kuusankoski
- Viesti:
- Hellraiser
- Viestit: 381
- Liittynyt: 12.11.2004 7:13
- Paikkakunta: Kuusankoski
- Viesti:
Re: Kulkee se ladaki!!!
Tästä puhuin...Jonetsky kirjoitti:Joo ku tos eilen kävin tos keskustasa nii tuli härkkii tommonen toyotan lintta cressida nimeltään... sitte piti lähtä kokeileen ja kuinka ollakkaan 140 alako oleen tiukkaa... pikkuhilijaa lisää kaasua... 4:sella 160 ja 5 silimään nii leluota jäi niinku purkka tukkaan... loppujen lopuksi ladasa meni mittari ihan pohjaan ja vielä kiihty jonku verran...
alla on 14" vanteet 175 70 R14 eli mittari ei nuilla renkailla paljo valehtele... mikä lie todellinen nopeus? mut lujaa mentiin!!![]()
Perässä lukee viattomana 1200L!!!