Mä saattaisin tietää missä olis TOSI hyvä Moskvitsh Elite 1500 SL -82 (mun entinen, osa kerholaisista tietääkin biiliin kyllä...)alfadatsun kirjoitti:Ladaa ei valitettavasti ole mutta hyvää Mossee jos joskus sais![]()
Montako autoa omistat??
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Oon joskus autoa katsellut silmät sirrillään,on vaan valitettavasti turhan uusiVanja-eno kirjoitti:Mä saattaisin tietää missä olis TOSI hyvä Moskvitsh Elite 1500 SL -82 (mun entinen, osa kerholaisista tietääkin biiliin kyllä...)alfadatsun kirjoitti:Ladaa ei valitettavasti ole mutta hyvää Mossee jos joskus sais![]()

Onkos se muuten tehty 81 vai 82

-
Ilkan autolista
1200L vm88, käytössä
1200S vm88, myynnissä
Mosse 407 vm61, menossa talviunille (museoleimassa)
Citroen jumber vm 03
Peugeot 307 vm 03
RR vm 71 juuri maalattu, puuosat uusittu, odottaa rahaa saadakseen uuden nahkaverhoilun, sit tyrkylle museoleimaan.
Volga vm75 myynnissä (nätti)
T-Ford vm 26 projekti odottaa ilkan eläkevuosia
ja lopuksi sienten valtaama 1200L combi vm 84, jonka tarkoitus olisi nousta sienirihmaston alta uuteen kukoistukseen kevääseen mennessä.
Muuten mikä on tyhmempää kuin ostaa vanha auto?????
Tietysti ostaa niitä monta

1200L vm88, käytössä
1200S vm88, myynnissä
Mosse 407 vm61, menossa talviunille (museoleimassa)
Citroen jumber vm 03
Peugeot 307 vm 03
RR vm 71 juuri maalattu, puuosat uusittu, odottaa rahaa saadakseen uuden nahkaverhoilun, sit tyrkylle museoleimaan.
Volga vm75 myynnissä (nätti)
T-Ford vm 26 projekti odottaa ilkan eläkevuosia
ja lopuksi sienten valtaama 1200L combi vm 84, jonka tarkoitus olisi nousta sienirihmaston alta uuteen kukoistukseen kevääseen mennessä.
Muuten mikä on tyhmempää kuin ostaa vanha auto?????
Tietysti ostaa niitä monta

- Hellraiser
- Viesti:
Se oli myös suurin syy miksi luovuin siitäalfadatsun kirjoitti:Vanja-eno kirjoitti:-82Silloin se on juuri näitä onnettomii jotka joutuvat 30-vuosisäännön pariin jos Ma-kilpiin aikoo saada.
-81 valmistetut autot ovat viimeiset jotka pääsevät Ma-kilpiin 25-v vanhoina,typerää
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
Montako autoa omistat
Lada Samara ..Seat Toledo diesel eli 2 kpl samara on töissä ja metsästys kulku peli.