projekti pysyny jäissä vaikka tänä talvena huono jäätilanne ollukki. no ei haittaa yhtää vaikkei oo auto ollu kasassa. budjetti paukkuu roimasti kun hommasin isovena kannen joltain virolaiselta. virtas 145hp ku käytettii kaverin virtauspenkissä. ei oo vielä otettu kaikkia irti, pitää seetit tehä. oli vaa vähä huonon muotoset kanavat ku alko kohisemaan. helpompi vaihtoehto meikäläiselle ku ei tarvi tota enempiä ihmetellä niinku vanha kansi joka "vähän jäi". siinä yks kanava vähä huono, ensimmäinen mitä aluksi summassa aloin tekemään. tossa uuessa oli 38,5mm imu ja 34mm pakovena. sitte joskus näkee mite tolla parkuu. laiska ku oon ni ajan kans, hosumalla ei tuu ku kusipäitä mukuloita
Lada 2107 1600SL jäärata pirssi Lada 2101 1600 16vCopper Top
ohjurit siihen vaihdoin uudet. oli aikas tiukassa ja tietenkin siinä takoessa vasara lipsahti vesikanavan reunaan ja tuli halkeama. no tuli taas hitsaus hommaa, onhan tuota jo opeteltu. ihmettelin kun kannen hain ja sitä tutkin niin imukanavassa oli myös karstaa/nokea. vissiin edellisellä omistajalla ollut nokan ajoitus päin persettä. eestin pojat kai ei osaa nokkaa ajottaa. venttiilit ei valskannu.
taas aloitin uuden projektin mikä haittaa tätä melkeinpä ikuisuus hommaa. siinä pähkäilemistä mitä tulossa nappisilmä vanhuksen liikuttamiseen
Jokari kirjoitti:Ei venttiilinohjureita vaihdella millään helevetin vasaralla...!
ei ollu oikein muutakaan enkä parempaa keksinyt tein lyönti tampin missä tappi mikä meni ohjurin sisään että pysyi kohdassaan vaan joku hyväkäs oli pirrannut pako ohjurit kanavan tasoon viistoon niin oli paskamainen homma. imut lähti hyvin. ja uudet sain mukisematta ja ehjänä paikoilleen kun siihenkin teki sopivanlaisen työkalun.
Lada 2107 1600SL jäärata pirssi Lada 2101 1600 16vCopper Top
Jokari kirjoitti:Ei venttiilinohjureita vaihdella millään helevetin vasaralla...!
ei ollu oikein muutakaan enkä parempaa keksinyt tein lyönti tampin missä tappi mikä meni ohjurin sisään että pysyi kohdassaan vaan joku hyväkäs oli pirrannut pako ohjurit kanavan tasoon viistoon niin oli paskamainen homma. imut lähti hyvin. ja uudet sain mukisematta ja ehjänä paikoilleen kun siihenkin teki sopivanlaisen työkalun.
laurillaha on prässi tallissa ni mikset sillä painanut?
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
Jokari kirjoitti:Ei venttiilinohjureita vaihdella millään helevetin vasaralla...!
ei ollu oikein muutakaan enkä parempaa keksinyt tein lyönti tampin missä tappi mikä meni ohjurin sisään että pysyi kohdassaan vaan joku hyväkäs oli pirrannut pako ohjurit kanavan tasoon viistoon niin oli paskamainen homma. imut lähti hyvin. ja uudet sain mukisematta ja ehjänä paikoilleen kun siihenkin teki sopivanlaisen työkalun.
laurillaha on prässi tallissa ni mikset sillä painanut?
oishan sillä saanut mutta siinä taas oma työnsä saaha kansi siihen hyvin ym. ei oo oikein hyvä
Lada 2107 1600SL jäärata pirssi Lada 2101 1600 16vCopper Top
juu, ja olihan hauskat imuäänet !
nii ja tiedoksi jos joku joskus tämmösen tekee etuvetosen vauhtipyörällä niin sinne ei kannata sotkea etuvetosen pendiks hammasratasta. aika nopeesti meni sileeksi ku on liian pieni, eli ihan 2:ta takatuupparin startin pentiksistä saa muokattua.
Lada 2107 1600SL jäärata pirssi Lada 2101 1600 16vCopper Top