Kun jatkuvasti kysellään, että hommaisko kerho/kuka toisi/mistä saa/mitä maksaa, niin siinähän olisi jollekkin idea.T:mi pystyyn ja välittämään Lada-osia ja muita oheistuotteita.Mahtuisihan siihen mukaan muutkin venäläismerkit.Toiminimen perustamiskuluthan on aika pienet (olikohan 100€ paikkeilla).Pääomaahan se vaatisi alkuun ja hyviä suhteita itänaapurin suuntaan.Toisaalta harrastajamäärät on kasvussa ja osien saanti vaikeutumassa tarvike- ja merkkiliikkeiden kautta.Kuka on se rohkea ja ennakkoluuloton.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
tuossa olisi ideaa, mut itse en ainakaan toiminimellä lähtisi pyörittämään, on siinä sen verran omaelämä pelattuna että ei osakeyhtiö olisi aina paras, mutta tarttis kai sitten perustaa isommalla porukalla, kyllä se pääoma siitä kertyis....
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Tuostapa tuli mieleen se Lada-vitsi jossa lähisukulainen oli työtön ja sitä kummasteltiin---kun hän ryhtyi Ladakauppiaaksi niin hänen työttömyydelleen oli löytynyt pätevä syy
Kyllähän mä tällä listalla oon aina välillä ehdottanu, et ois kova sana jos kerho alkais jäsenille trokaamaan Ladan sellaista osaa jota ei jokapaikasta saa.
Sittenhän jäsenyyden arvokin nousis aika merkittävästi.