Kuvassa on siistin näköinen.
Tuonikäisissä oli ominaisuutena pakin kytkemisen jäykkyys. Ostin -89 uuden 1500 samaran. Pakin kytkemisen ongelmaa yritettiin tuolloin korjata kytkin vaihtamalla. Jos pakki ei kytkeydy; vaihde ykköselle ja pari senttiä eteenpäin ja sitten pakille.
Tarkasta myös sytysyksikön malli. On rintapellissä oikealla puolella: jos harmaa iso boxi = alkuperäinen venäläinen = voi toimia oudosti ja jopa sammua koko kone ajoittain. Jos musta pienempi metallilevyllä = vaihdettu = OK.
Tarkasta myös sähkölaitteet, että toimivat.
Hinta on varmaankin ok mikäli on hyvä yksilö. Hyvin kun säästää, on kohta museoarvoa!!!!
Mikä on koneen koko?
huutonetin samara on selvästi alihintaan menossa tällä hetkellä, 80-lukuisia on venäläisten ostajien takiakin varsin vähän ja niissä vielä pellit kesti. Valitettavasti valtaosa on 3-ovisia ja se ei oikein ole käytännöllinen, mutta sopii nuorekkaalle kuskille.
se mitä koeajosta totesin aiemmin:
itse ostin kerran Lada-liikkeestä 2200 euroa pyydetyn 1700i Ladan 900 eurolla. 2000 eurookin oli selvästi ylihintaa vaikka jo tota 2200 pidettiin hyvänä tarjouksena. myyjä yritti houkutella koeajolle, että tietäisin kuinka hyvä auto on. Tein jo lähtöä pyöritellen päätä ettei tosta mihinkää ole, mutta myyjä halusi ehdottomasti saada jo kuukauden reilut hallissa seisseen halvan auton pois ja tinki hinnan 1000 euroon, sitten suostuin lähtemään koeajolle, koeajon jälkeen sai perusteltua vielä 100 euroa pois käteishinnasta. Ja minä en edes ole mikään mestari tinkimään!!
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kyllähän ne autoliikkeitten sedät (joskus myös tädit) osaa pyytää (yli)hintaa autoistaan, mutta siinä kun aikansa pehmittelee ja perustelee, niin hinta laskee ja reilusti melkein poikkeuksetta. Ellei nyt sitten satu ihan oikeesti olemaan se vanhan papan silmäterä, jolla on käyty kerran kuussa sunnuntaisin kirkossa (mikäli on hyvä sää).
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Mutta tottakai se autokaupan setä tarii siihen autoonsa monasti enemmän katetta kun KePö:n setä. Siis kun on noita menojakin kaupalla enemmän.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Vaikka luulis että Deltan kokosessa firmassa voisi vähän rajoittaa ryöstöä kun ei varmaan niin tartte sitä kiskoo kun myynti on vähän toista luokkaa kun jollain Ville Biilillä.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Kerran olen siellä käynyt. Ryypynraotuskalvo ja hintaa tais olla jotai 18-20 ekee. Meinas huumori loppua kun sitä makseli.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.