Kulukeminen
- veli alexei
- Moderaattori
- veli alexei
- Moderaattori
- veli alexei
- Moderaattori
Alussahan se näytti menevän eron jälkeen kunnon härdelliksi, vaikutti siltä, että riidellään joka kiposta ja kupistakin.
Siedettävä "sopuratkaisu"
saatiin kuitenkin aikaan. Vaikkakin on todettava, että minulta ei natina loppunut elämästä apukuskin ja minun suht yhteisen päätöksen jälkeen lähteä eri suuntiin.
Autosta se natina kyllä loppui, siellä olikin koko ajan ihmeen sopuisaa. Mutta puhelinralli oli sitten järjetön...
No, se siitä aiheesta. En vain vieläkään käsitä, miksi kaikesta pitää niin per..leesti haastaa riitaa...

saatiin kuitenkin aikaan. Vaikkakin on todettava, että minulta ei natina loppunut elämästä apukuskin ja minun suht yhteisen päätöksen jälkeen lähteä eri suuntiin.

R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
- veli alexei
- Moderaattori
- Pakkasukko
- Viesti:
Re: Kulukeminen
"..yli peltojen, vetten ja tunturienjorkke kirjoitti:samalla??elikkä jos oot menossa oulusta hankoon käymään niin ilmo tänne ja pientä osaa kyytiin
palvelua tjsp????vaehäh![]()
aina Hangosta Petsamoon."
- Sillanpään Marssilaulu
Ladamerkkistä henkilöautoilua vuodesta 1990
- Mosse-Aksu
Voihan niitä kuljetustarpeita tai kulkureittejä ilmoittaa täällä ja sitten sopia, millä lailla kukin sopii yhteydenoton. Tehdäänkö uusi topic "kuljetustarpeet" tai muuta sellaista. Mulla on ilmeisesti marraskuun lopussa tai joulukuun alussa tarve käydä Riihimäellä mahdollisesti myös Lopella Tevännön kylässä. Eli kuljetettavaa voin ottaa välille Kouvola/Kuusankoski - Riihimäki (mahdollisesti Teväntö).
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Re: Kulukeminen
"Juna kulki halki laajan aromaan, Leningradista vei matka Ukrainaan. Halki peltojen, kullankeltaisten..."Pakkasukko kirjoitti: "..yli peltojen, vetten ja tunturien
aina Hangosta Petsamoon."
- Sillanpään Marssilaulu

Reippaina käymme rekkain alle 

- Mosse-Aksu
Aivan oikein, tämä kyllä näyttää täytyvän hyvällä vauhdilla muutenkin.Jaakkima kirjoitti:Vai onko parempi paikka tuo nopeat-viestit? Koska turha niitä viestejä on tänne jättää roikkumaan. Minun tarjous kulejtuksesta löytyy sieltä, jos joku tarvii tavarantoimitusta pääkaupunkiseudulta Eteläiseen-Kymenlaaksoon.

Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone