Lommon oikaisu auton katosta
Lommon oikaisu auton katosta
Osaiskos joku neuvoa,että millä konstilla olis hyvä oikaista lommo auton katosta?
...Oli viimeyönä telttatalli sortunut keskeltä...Ja meidän kuplavolkkari oli sortumakohdan "tulilinjalla"
...Kattoon ei tullut vekkiä...pikemminkin sellainen loivareunainen painauma...eikä maalipinta edes ollut haljennut
....Sen verran kokeilin auton sisäpuolelta nyrkillä pamautella,että sain siitä sen isomman lommon ponnahtamaan oikeaan muotoonsa
,mutta viel jäi pienempi 
Re: Lommon oikaisu auton katosta
Lokasuojasta oon ite vastaavanlaista loivaa lommoa oikonut kahdella lankun palalla ja vasaralla. Toinen pitää puupalikkaa ulkopuolella ja toinen naputtelee puupalikan välityksellä lommoa suoremmaksi. Ei liiemmin jätä jälkeä maaliin eikä tule teräviä kuoppia vasarasta. Katon tapauksessa tuo vaatii todennäköisesti kattoverhoilun purkamisen mutta saattaa onnistua verhoilun läpikin. En muista että millainen verhoilu kuplassa on.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: Lommon oikaisu auton katosta
Tuttua settiä, mun pressutallin katto tuli viime talvena alas ja pusutti nappiksen kattoon yhden ison lommon. Sain sisäpuolelta hakattua sen suht.hyvin, mutta pari pienempää painaumaa on jäänyt vielä. Sijaitsevat sen verran takana, että siellä on kattoverhoilu paksumpi ja ei oikein tahdo saada välikappaleillakaan naputettua. Täytynee purkaa verhoilua.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
-
puolikasvi
Re: Lommon oikaisu auton katosta
menet sinne autoon sisälle ns seisomaan ja selällä painat lommon suoraksi eli siin kumaraaon seisomaan ja sitten pusket ylös kyllä muuten suoristuu
Re: Lommon oikaisu auton katosta
Juu ei suoristunut...kokeilin silloin useitakin kotikonsteja 
-
jaketech racinteam
- Viestit: 585
- Liittynyt: 28.9.2010 0:14
- Paikkakunta: Ii
Re: Lommon oikaisu auton katosta
kuumailmapuhalin ja kylmäspray? puhaltimella lämmitettää venymä kohtaa ja sitten jähytys.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.