Kytkinongelmaaaaa....
Kytkinongelmaaaaa....
Morientes pitkästäaikaa...
ois -84 1200L huollettavana ja kytkin ei ota/päästä vaihdetta piälle... Mitenkäs hoituis? ollu telakalla tovin ja ilmeisesti hapettunut levy kiinni?
jos noin niin miten hoituu?
t. Onnellinen
ois -84 1200L huollettavana ja kytkin ei ota/päästä vaihdetta piälle... Mitenkäs hoituis? ollu telakalla tovin ja ilmeisesti hapettunut levy kiinni?
jos noin niin miten hoituu?
t. Onnellinen
- LamaAjanElvis
- Viestit: 561
- Liittynyt: 10.5.2004 21:24
- LamaAjanElvis
- Viestit: 561
- Liittynyt: 10.5.2004 21:24
miltä se poljin tuntuu? luulis jos kytkin ois juntturissa niin poljinkin takertelis... tosin jäähän se pohjaan sylintereidenkin pettäessä. kertokoot joku saako sen elvytettyä jollain kikalla vai meneekö kytkin uusiks. ja jos onkelma on sylintereissä niin vaihtoon moiset, ei taida kovin arvokkaat olla ja vaihtokaan kovin monimutkainen jos vaan joku paikka laittaa.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Kato auton alle (konetilastakin näkee, mutta hiukan heikommin) vaihdelaatikon vasemmalle puolelle, siinä se työsylinteri on. Rämplää sitä haarukkaa joka on työntötangon ympärillä, siinä pitäis olla ohjeen mukaan 3mm löysää. Vähempi niin kytkin kuluu ja enempi niin se ei irrota kunnolla.
Ja noista seuraa tietysti loogisesti erilaisia ongelmia.
Ja noista seuraa tietysti loogisesti erilaisia ongelmia.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
jos se siis on vaan seissy, ja kytkimelle ei oo tehty mitään, ni otat ja pistät ykkösen silmään, kytkimen pohjaan, ja lähet startilla liikkeelle, ja ajelet vähän, eli kytkin kokoajan vaan pohjas, ja ajat niin kauan kunnes se alkaa irrottaan.. jarruttelu tehostaa sitä irrottamista.
mutta toi siis toimii vaan sillon jos sille kytkimelle ei oo tehty mitään, eli vaan auto ollu ajotta.
mutta toi siis toimii vaan sillon jos sille kytkimelle ei oo tehty mitään, eli vaan auto ollu ajotta.
Ajotta on ollut, siis kokeilemma tuota... Skiitos!IlkkaHe kirjoitti:jos se siis on vaan seissy, ja kytkimelle ei oo tehty mitään, ni otat ja pistät ykkösen silmään, kytkimen pohjaan, ja lähet startilla liikkeelle, ja ajelet vähän, eli kytkin kokoajan vaan pohjas, ja ajat niin kauan kunnes se alkaa irrottaan.. jarruttelu tehostaa sitä irrottamista.
mutta toi siis toimii vaan sillon jos sille kytkimelle ei oo tehty mitään, eli vaan auto ollu ajotta.
HUIKEETA! Ladamiehen ykkösfoorumilta löytyi konstit!!! Kytkin toimii, pehmeästi irtos ja meikäläisen kokemus korahti kovasti ylöspäin...
Nyt on huollossa enään kaasari ja tod. näk syyläri. Oli nääs laskenna paisuntasäiliön tyhjäksi... ???? joko säiliö lohennut tai syyläri paskana????
Kiitos Toverit ja etenkin IlkkaHe!!
ps. Pakilla kannattaa kokeilla irrotusta, koska parhaat väännöt?
Nyt on huollossa enään kaasari ja tod. näk syyläri. Oli nääs laskenna paisuntasäiliön tyhjäksi... ???? joko säiliö lohennut tai syyläri paskana????
Kiitos Toverit ja etenkin IlkkaHe!!
ps. Pakilla kannattaa kokeilla irrotusta, koska parhaat väännöt?