Kulukeminen

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
jorkke

Kulukeminen

Viesti Kirjoittaja jorkke »

Kannatasko täälä ilimotella ku kulukee pitkin suomia!!! niin vois kerholaisten myymiä ja ostamia tavaroita kuskailla siinä samalla??elikkä jos oot menossa oulusta hankoon käymään niin ilmo tänne ja pientä osaa kyytiin
palvelua tjsp????vaehäh :lol: :idea:
Riffa

Viesti Kirjoittaja Riffa »

Hyvä idea! Samalla saa uusia ystäviä Lada-harrastuksen parissa. :)
virtah

Viesti Kirjoittaja virtah »

Kyllä se ladakerholainen on nokkela.
Aivan loistava ajatus :D
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Epävirallinen tuotteiden kotiinkuljetus. Mainiota. :)
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Toveri

Viesti Kirjoittaja Toveri »

Tulipa mieleen sellainenkin ajatus että voisi olla jos täällä olisi näkyvillä eri puolella Suomea asuvien Ladaharrastajien puhelinnumeroita. Voisi sitten siinä epätodennäköisessä tapauksessa että Ladaan tulee isompi tekninen ongelma soitella ja kysellä apuja.
Minun numeroni on 0500 577486 ja asun siis Kuopion eteläpuolella.
ABC -Absolutely Boring Compromise
ilkkaturunen

Viesti Kirjoittaja ilkkaturunen »

Toverin idea on loistava :D Saadaanko esim tänne foorumiin oma lista kerholaisista ja heidän yhteystiedoista, voihan sitä kerholainen tarvita muutakin apua kun teknillistä. Joskus pelkkää tietoakin, Hotellit, kapakat, hyvät hieromalaitokset :oops: , ym,ym
Itse töissä Espoossa asun Helsingissä 0400 494 586
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Idea on hyvä. Vähän sellanen "kimppa-kyyti" meininki. Tai siis tässä laajennettuna muuhunkin. Ei muuta kun homma eteneen. Tampere-maastossa on vaikutuspiiri. Ja pöhelin 040-7673511.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Loistava ajatus. Etenkin kun itse tulee tuota matkailua kotimaassa harrastettua sukuloinnin merkeissä. Mun numero on nolla neljä neljä 27O2675 ja vaikutusalueena Kotka.
Viimeksi muokannut Jaakkima, 28.11.2011 9:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
ss127
Viesti:

jaaha

Viesti Kirjoittaja ss127 »

Tämähän on loistava idea. Taidampa laittaa itseni likoon yhteisen hyvän vuoksi. Eli asun Helsingissä ja numero olis 040-5867797.
Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.

PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)

team LADA VAZ HERE
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Jepjep, mukana. Tampere-Hämeenlinna-väliä ajan yleensä ainaskin kerran kuussa, myös Turku ja Jyväskylä satunnaisesti mahdollisia. Työn puolesta seikkailen pitkin Pirkanmaata, mutta koskaan ei voi tietää etukäteen minne pukkaa keikkaa joten tässä asiassa ei työstä taida olla hyötyä. Puh.0440174279
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Lada-Jussi

jep

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä voisin kans osallistua, kuljen arkisin pk-seutu - janakkala väliä, nyt tosin junalla, mutta ehkä joskus ja ainakin satunnaisesti myös autolla ja Lada Farmi on keskeisellä paikalla joten voisi perustaa tänne välitetyn tavaran terminaalin :D Lada-Jussin kuumalinja 040 738 7414
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Muuten ihan hyvä idea, mutta näitä sivuja pääsevät lukemaan myös häiriköt. (Siis lukemaan ilman kirjautumista, en tarkoita keskusteluun osallisujia.) Tuollaisen rekisterin kun saisi jotenkin sisäpiirijutuksi. Olisiko paha homma, jos sellainen tulisi vaikka kerholehden liitteenä.

Yksi tapa voisi olla myös, että ilmoittaa täällä kuljetustarpeesta ja yhteyskiä voi sitten otella vaikka yv:llä.

Ehdottelee nimim. häirinnän kohteeksi joutunut
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Martigan
Viesti:

Nummerot

Viesti Kirjoittaja Martigan »

Itse joskus ammoisina aikoina keksin samanlaisen systeemin. Taisi olla vanhalla forumilla. Silloin ei tainnu kukaan muu laittaa numeroa, kuin minä...
Vois olla hyvä, jos sais tuollaisen verkoston tehtyä, mutta pistäis listaukset vaikkapa salasanan taakse.
Tai lisäisi numeronsa tuonne käyttäjätietoihin. Niitä kun ei taida voida katsella, ellei ole kirjautunut.
Tuolla Käyttäjätiedoissa on myös paikat sähköpostiosoitteelle ja paikkakunnalle. Ikävä vaan, ettei monet ole laittanut edes paikkakuntaansa sinne.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Martigan
Viesti:

höh

Viesti Kirjoittaja Martigan »

Taidankin oikaista: Siellä ei ole paikkaa puhelinnumerolle :cry:
No Voihan sitä laittaa numeron vaikka siihen icq/aim tai johonkin muuhun kohtaan???
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
arpati

Viesti Kirjoittaja arpati »

Onhan tossa toi häirintävaara mutta ite en edes vastaa jos numero ei näy ja kai sitä numeron perusteella voi tollaset kuspäät hoidella jos tarvetta?

Ite seilaan väliä Punkalaidun - Valkeakoski, Punkalaidun - Kankaanpää, Punkalaidun - Ypäjä/Jokioinen/Forssa... numero on ollut aikas paljon tuolla myyntipalstalla mutta laitetaan se vielä 050 354 9376.
124/2101 practical beauty
Vastaa Viestiin