lada niva vm 2007 1,7 ruisku vaz-21214
lada niva vm 2007 1,7 ruisku vaz-21214
moro! voiko laittaa tätä uutta etanolibensaa lada niva 1,7i ruisku koneeseen onko vaara koneen särkymisestä tai kalliiman bensan sekaan
Re: lada niva vm 2007 1,7 ruisku vaz-21214
Tätä viestiketjua kun luet huomaat ettei mitään haittaa ole, käy suuremmillakin etanolipitoisuuksilla kuin tuo e10 http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... =1&t=28604
Tässä viestiketjussa taas renkaankin puhkeaminen johtuu etanolista ja kulutus nousee moninkertaiseksi http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... =1&t=30561
Itse ajan ja olen alusta asti ajanut e10 bensalla ja kun Seinäjoelle saadaan tuo e85 myyntii ajan korkeammilla etanoliseoksilla. Mikäli joku polttoaineletku alkaa vuotaa voin sen vaihtaa, toki kymmenvuotiaassa voi letkun vaihtotarve tulla muutenkin joskus. Kumi ei ole ikuista on se bensan, etanolin tai veden kanssa tekemisissä...
Tässä viestiketjussa taas renkaankin puhkeaminen johtuu etanolista ja kulutus nousee moninkertaiseksi http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... =1&t=30561
Itse ajan ja olen alusta asti ajanut e10 bensalla ja kun Seinäjoelle saadaan tuo e85 myyntii ajan korkeammilla etanoliseoksilla. Mikäli joku polttoaineletku alkaa vuotaa voin sen vaihtaa, toki kymmenvuotiaassa voi letkun vaihtotarve tulla muutenkin joskus. Kumi ei ole ikuista on se bensan, etanolin tai veden kanssa tekemisissä...
- toktornivako
Niin kumista!Ostin vajaa vuosi sitten Kiinalaiset (nuukuuksissani) "Nokia" kumisaappaat ja nyt on kummastakin varsi irtoomassa!(Syy E10:nen?) olen meinaan sitä tankannut autoihini! kun taas noi aidot "Nokia" kumisaappaat jotka ostin noin 5Vuotta sitten (ennen E10:piä) ovat vielä ihan hyvässä kunnossa!
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus: varminta on käyttää 98E5-bensiiniä.
Kukaan ei tiedä onko auton valmistaja valinnut materiaalit niin, että ne kestävät etanolia. 95E10 ei välttämättä riko mitään heti, vaan ongelmat tulevat pidemmän ajan kuluessa.
Näiden etanolin puolesta rummuttajien tarkoitusperiä ei voi kuin ihmetellä.
Kukaan ei tiedä onko auton valmistaja valinnut materiaalit niin, että ne kestävät etanolia. 95E10 ei välttämättä riko mitään heti, vaan ongelmat tulevat pidemmän ajan kuluessa.
- toktornivako
Samallailla täytyy vastustajiakin ihmetellä! sillä onhan siinä 98E5:säkin Etanolia! Eli oliskos nyt sitten parempi siirtyä Diselin käyttäjäx?E.P. kirjoitti:Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus: varminta on käyttää 98E5-bensiiniä.

- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Hommatkaa passi, viisumi ja hakekaa ne Latan polttonesteet sieltä missä vekottimetkin on tehty. Loppuu joutava jauhaminen.
Tai toisaalta mitä väliä kun eivät kulkuneuvot ole ikuisia vaikka tallissa säilöisi. Kyllä ne aikansa kestävät tai ovat kestämättä.
Tai toisaalta mitä väliä kun eivät kulkuneuvot ole ikuisia vaikka tallissa säilöisi. Kyllä ne aikansa kestävät tai ovat kestämättä.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
10 on kaksinkertainen määrä verrattuna viiteen. Kun ei pitäisi olla etanolia ollenkaan, niin viisi on puolet vähemmän kuin 10.toktornivako kirjoitti: Samallailla täytyy vastustajiakin ihmetellä! sillä onhan siinä 98E5:säkin Etanolia!
Piste olisi kohteliaampi välimerkki! Löytyy sieltä näppäimistön toiseksi alimmalta riviltä.
- toktornivako
Rupeetkos! antaan! viälä! oikeinkirjoitus! neuvojakin! 

Kyse on ihan normaaleista köytöstavoista, ei sen kummempaa. Aattelepa ite. 

- toktornivako
Minkälaiseen käytökseen ohjaa ! tai vaikka ? Tai saati sitten .,;:><_-"#¤%&/()=´`@€£${[]}\^¨'* En jaksa ymmärtää moista
Mutta alkuperäiseen kysymykseen vastaten ole Mies äläkä hiiri ja tankkaa reilusti mitä huvittaa!!!

Itse ajelen nykyään -09 nivalla E10:llä. Aluksi en tankannut sitä lainkaan mutta kokeilin ja huomasin ettei vaikutusta ollut mihinkään suuntaan. Kulutus nappularenkailla ja kattotelineilä 9L/100km (kesällä).
Auto kyllä hajoaa sieltä täältä pitkällä aikavälillä mutta E10 tuskin on suurin syyllinen siihen
Auto kyllä hajoaa sieltä täältä pitkällä aikavälillä mutta E10 tuskin on suurin syyllinen siihen

On siitä menny jäniski...
KOKOONTUMISTEN KUVA ALBUMI http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2610
KOKOONTUMISTEN KUVA ALBUMI http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2610
- toktornivako
Juurikin näin pitää toimia! Olla MIES ja kokeilla itse!!! ja yleisön pyynnöstä vielä muutama!!!punanenä kirjoitti:Itse ajelen nykyään -09 nivalla E10:llä. Aluksi en tankannut sitä lainkaan mutta kokeilin ja huomasin ettei vaikutusta ollut mihinkään suuntaan. Kulutus nappularenkailla ja kattotelineilä 9L/100km (kesällä).

Huutomerkit, eli huutaminen on epäkohteliasta käytöstä muita palstan jäseniä kohtaan. Minä olen siihen jo tottunut sun osalta, mutta kunhan ihmettelin että miksi teet niin. Sanomasi perille menoa se ei ainakaan edistä, oikeastaan päinvastoin.
- toktornivako
Onpa herkkä "kaveri"
(ps.laita volumea pienemmälle jos Huutomerkki sattuu korviin!) Itsellä on ilmeisesti jo niin huono kuulo että en niistä kuule mitään ääntä?!