Juu vesipumpun hajottua peräänajossa tuli kaikki nesteet pihalle. Sen lähdön ajoin mitään tietämättä asiasta, mutta varikolla tuli pellin alta höyryä jolloin tajusin vilkaista lämpötimmaria. Mittari näytti sillä hetkellä noin 140 astetta. Seuraavaan lähtöön sitten lähtöviivalla lämmöt jo 160, ja nousi ajaessa vielä niin että mittarikin hajosi. Yhden kierroksen kesti kunnes pikkuhiljaa hiipui..
On kyllä tiedossa että Ladan kantta olisi syytä vahvikehitsata, tätä kantta ei oltu laskettu juuri ollenkaan.
Ajattelin ihan mielinkiinnosta julkaista nämä kuvat, jos jollain muullakin on vastaavia kokemuksia..
Johan sitä moottorinvauriota oli odoteltukin että pääsee laittamaan vierasta tekniikkaa pellin alle..
Nyt on tämäkin auto saamassa C20NE voimanpesän
