Eli tuli hommattua Jaakkiman kautta kyseinen alustasarja. Kokemuksia tähän mennessä: Ei ole liian jäykkä, mutta silti jämäkkä. Pystyy ajelemaan vielä huono kuntoisempiakin teitä. Järkyttävä ero alkuperäiseen, Ajo hidasteesta niin aina hirvee heilahdus. Nytten jopa mukavempi ajella töyssyistä kun ei enään keinu 200m töyssyn jälkeen. Korkeus aika soppeli, Mahtuu vielä 195/50-15 rengastuksella olevat 7x15 ET35 vanteet pyörimään.
Keula olisi saanut tulla vähän alemmas. Muuten kyllä ihan rahansa arvoinen setti! Suosittelen.
Meillä jalluladassa vastaava mutta -30mm... on kyllä todella hyvän tuntuinen. Varmaan kesällä sais olla tuo enemmän madaltava mutta tuo -30 on kyllä ihan jees kompromissi.
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/ Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Itse vaihdoin samalla eteen kaikki ohjaus varret, Raidetangon päät ja pallonivelet. Takaata löytyykin jo uretaani puslat. Ja on tosi jämäkkä ajaa.
Vielä tarvii heittää eteen tuplavakaaja kiinni, ja taakse tilata kallistuksen vakaaja. Ja renkaiksi tulee 195/50-15 TOYO PROXES T1-R niin ei renkaatkaan niiaile enään
Takavetoiseen autoon kun laittaa takavakaajan niin pitää olla myös lukko, muuten sisäpulen pyörä nousee ja voima menee harakoille. Asfaltilla vakiollakin risteyksessä kääntyessä saa sisemmän pyörän sutimaan, siinä on tehon tuntua...
Itse en ajelekkaan tuhatta ja sataa mutkaan, vaan normaalia kaupunki ajoa. Periaattessa nuo puslatkin ovat hieman "turhia", mutta samallahan nekin menee alustasatsin kyljessä.
En väitä että tuplavakaaja yms. olisi aivan turhia, itse en niitä vain tarvitse.