Parasta olisi lähteä liikkeelle esittelemällä kyseinen auto. Eli kuten otsikko antaa ymmärtää, kyseessä on etuvetoinen farkku Lada pikkukoneella vuodelta 2000. Mitään hienoja sähkölisähärpäkkeitä ei löydy, paitsi semmoinen ylellisyys kuin keskuslukitus! Tosta lähtökohdasta mulla ei ole enää kuvia jäljellä, mutta kaikki taitaapi tietää miltä tämmönen farkku ihan orkkiksena näyttää..?
Tällä hetkellä autoon on vasta laitettu Bilteman tummennuskalvot(5,99e/setti) takaikkunoihin, sisustan yksityiskohtia suihkittu oranssilla, vanteita hieman maalailtu ja hifipuoleen perehdytty ainakin jossakin määrin.
Tarkoituksena olisi tästä rakennella pikkuhiljaa hieman luksusta ja race-henkisyyttä yhdistelevä menopeli ihan omaksi ajankuluksi. Värimaailmaksi olen ajatellut mustaa ja oranssia. Oranssi tuomaan hieman piristettä tuohon mustan keskelle.. Perinteisen kiiltävän mustan sijasta meinasin maalailla auton mattamustalla, mutta katotaan nyt tuleeko toteutettua.
Puskurikin sai tuossa taannoin hieman osumaa, joten sen voi hyvillämielin kuiduttaa uretaanin avustuksella uuteen uskoon. Samoin olisi tarkoitus helmalevikkeitä ja takapuskuria puuhastella, sekä levittää hieman noita lokasuojia ihan uretaanilla. Takaata mietin pyöränkaarien suurentamista rälläkällä ja pullistamista uretaanilla. Vähän tämän näköistä puskuria mietin ihan vakavissani.
Nätimmät taka- ja etuvalot ovat myös haaveissa, sekä mahdollisesti madallusjouset sekä muuta pientä hilpettä. Nahka/keinonahkapenkeistäkin olen haaveillut ja semmoiset saattaisi päästä ryöstämään vaikkapa jostakin purkumersusta? Laturikin tuossa otti ja hajosi ja akku lakkasi pelittämästä. Ihan noita poppeja ajatellen tuli sitten hankittua hieman miehekkäämmän kokoinen 100Ah:n akku ja uusi laturi. Noita akun kiinnityksiä nyt pitää hieman modailla, mutta nätisti se tuntuu sinne asettuvan. On siinä akulla muuten kokoa melkein moottorin verran ja painoa aivan käsittämättömästi!
Että tämmöisiä suunnitelmia! Loppuun vielä hieman kuvia, mutta ei noista nyt ihmeitä selviä. Vanteet on ottanut vähän osumaa, mutta muuten on väri pysynyt paikoillaan. Muutenkin auto on melkoisen likainen..

Aika amisvehkeeltä tää vielä näyttää, mutta katotaan nyt miten muuttuu ajankuluessa.