Purkasin sitten vielä uudelleen sen lämmönsäädinsysteemin. Siellä eivät kaikki osat olleet aivan kohdallaan.
Tuossa valojärjestelmässä on oltava todella tarkkana että ne muoviset valonjohtokanavat tulevat juuri oikeille kohdille ja kaikki niiden pienen pienetkin klipsit osuvat hahloihinsa. Sain ne vihdoin sitten laiteltua. Nyt luulisi valoa riittävän säätimii ja ikoneille ihan häikäistymiseen asti

Keksin myös sen lämpösuojalevyn asettelemisen sinne sisään. Ei tuo mahdoton ollut virittää, vaikka en kyllä ole vakuuttunut sen tarpeellisuudesta. Ei sitä tiedä onko se edes mikään suojalevy. Mutta nytpä se on siellä.
ffp- eli VorkkaliVoorumilla on ollut puhetta jarrujen jäätymisestä kuten täälläkin. Nyt taisivat vähän olla jarrut päällä kun kurvasin tänään kunnon pakkasilla liikenteeseen. Nollakelissähän ViatonPiika tuohon pihaan ajettiin ja se on ollut ajotta 3päivää. Räpelsin sitten liikenteessä käsijarrua ja poljeskelin jarruja. Näyttivät irtoavan lopulta. Eivät ne paljon päällä olleet, mutta selvästi tuntui vierinnässä että vastusta on.
Sisätilalämppärillä kun tykittää repsikan etujalkatilasta ylöspäin niin saamarin moinen partavedekatku irtoaa jostain. Hyi hemmetti. Ostaessani tämän siellä oli naisellinen MansikkaKuusi. Emännän autohan tämä oli ollut. Varmaan oltiin yökötelty tuota väljähtynyttä partavesilöyhkää. Penkin alta löytyi joku säädettävä hajustusaparaatti, mutta se ei ollut partavesikuorrutteinen.
Mitähän lie tykkää tällaisen vaihteisto siitä, että ajetaan 3vaihteella 40km/h ja kierrokset siinä 1500max? Liekö näissä jo sovitettu vaihteisto 2litraisen pitkään vääntöalueeseen. Vaihteistoöljyt näyttäisivät olevan kohtuu pakkasenkestävät, koska juuri mitään tahmeutta ei tunnu vajaan 20asteen pakkasessa.