johan löytyy Lada tehtaalle päivitetyt viralliset sivut, pääsee taas ajan tasalle siitä mitä tehtaalla tapahtuu, käykää tutustumassa http://www.lada-auto.ru/ kielivaihtoehdot on kyllä vähissä, mutta on hienot ja informatiiviset sivut!!!
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
jimmy kirjoitti:Joo hienot on sivut. Toi 2120 kyllä kiinnostaisi, päästäis eroon ranskalaisesta etanankeittimestä.
Yhden olen nähnyt livenä Pietarissa. On noita ainakin TM:n autokuvastossa ollut jo useampana vuonna. Muistan lukeneeni, että siinä olisi ainakin aikaisemmin ollu Samaran kone, ja että se olisi alitehoinen korin painoon nähden. Mutta kieltämättä kiehtova auto kuitenkin.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Pakkasukko kirjoitti:Oletteko huomanneet että farkkumallista "klassikaa" ei enää ole.. millä Venäjä nyt kuljettaa??..
en ole huomannut, sillä sen tuotanto on siirtynyt Izhevskiin, missä tehdään myös 2106 Ladat nykyisellään http://www.izh-auto.ru/models/
sen huomasin että ollaan jo nopeampia kuin venäjällä, ladaonlinessa hehkutettiin uusia sivuja myöhemmin kuin täällä, ehkä huomasivat tiedon täältä Lada kerhon foorumista
"26.10.2004 Вау! Новый сайт АВТОВАЗа!"
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)