Tänään tiistaina sitten rupesin katselemaan autoa. Ensin Kahvi lokiin, sitten pikkuinen ladattu akku pösöstä paikoilleen ja käyntiin. Lähtökohtanahan oli jumissa oleva kytkin ja latauksen merkkivalo. Annoin auton käydä lämpimäksi vaikkakin latauksen merkkivalo paloi. Istuin sisään ja polkaisin kytkintä, poljin oli kuin kiveä olisi polkenut. Muutama pumppaus kovalle polkimelle ja kas kytkin meni pohjaan palautuen hitaasti ylös. Poljeskelin kytkintä kymmeniä kertoja ja tilanne normalisoitui. Sitten vaan raudat suuhun ja menoksi. Jarrut pelasi hyvin ja käsijarrukin toimi

Ja miten hyvä oli ajaa jesus ei nitinöitä eikä natinoita

Lämmityslaitteen moottorilta ei kuulunut muuta kuin se mitä sieltä täytyykin kuulua vaimeaa suhinaa. Tuossa vaiheessa jo arvelin että tässä on vielä koira haudattuna kun näin mukavasti menee?
Sitten rupesin perehtymään laturiin. Pohjapanssari pois,johdot irti, pultit auki ja virranjakaja käsiin. Hiilet näytti hyviltä vaan kollektorin pinta ei. Pinta oli erittäin likainen joten otin pienen palan hiomapaperia ja ja "puhdistin" pinnat. Puhdistettuani pinnat annoin laturille aimoannoksen jarru cleaneria ja ilmanpaineella yritin saada paskaa ulos laturilta. Mielestäni onnistuinkin hommassa hyvin, ulos tulleesta lianmäärästä päätellen

Lopuksi puhdistin liittimet ja asensin laturin takaisin. Nytpä ei latauksen merkkivalo enää loista kojetaulussa! Tulipas hyvä mieli kun päivä meni kivasti pulkkaan ja edullisesti

Tuota haudattua koiraa en vielä löytänyt ehkä huomenna????
Pissapojan säiliö taitaa olla merkkiä VW? Täytyy hommata originelli jahka pääsee kaupoille saakka!