Samara on sitten paras kompromissi Ladan ja länsiauton väliltä..
miksi lada?
Re: miksi lada?
Isältä peritty sairaus
1200, 1200 combi ja 1200s olivat isukin autot lapsuudessa, kanttis on kaikessa karuudessaan tyylikäs ja Ladasta löytyy tuttu ja turvallinen meriheinän tuoksu
Samara on sitten paras kompromissi Ladan ja länsiauton väliltä..
Samara on sitten paras kompromissi Ladan ja länsiauton väliltä..
Njet problem, normal katastroof 
Re: miksi lada?
Toinen uusi Lada veisi vararikkoon,siksi Audi

-
mikko härkönen
Re: miksi lada?
No mitäs tuohon pitäs sanoa.Lada on jumalattoman komia,kestävä,halpa,tarpeeksi tehokas jokapäiväiseen ajoon,pieni kulutuksinen "normaali" ajossa,"äijä vehe!"ja se on valmistettu neuvostoliitossa.
Re: miksi lada?
Lada on niin hirveä, että se on jo sen takia hieno. Pikkupoikana, silloin 17 kesäisenä haaveilin Ladasta juurikin halvan hinnan takia. Silloin mulle sanottiin, että kun olet Ladalla ajanut, niin kaikki autot ovat hyviä ajaa sen jälkeen. Se tosiaan piti, ja pitää paikkansa. Ja jäi Lada silloin ostamati.
Mutta ihmeen nopeasti tuohon "ajettavuuteen" tottui, vaikka ensimmäistä kertaa pitkään aikaan ajettuna tuntui aikakoneelta. Miten tämmöisiä autoja on tehty vuonna 1994, ja kai tehdään vieläkin. (?)
Tämä Lada on mun 25. auto, mutta ensimmäinen Lada. Kun pääsin sinuiksi parjatun Axtec-järjestelmän kanssa, niin nythän tuo hoitaa työmatkoilla ja kauppareissuilla hommansa jopa hyvin. Ja Ladassa ainakin riittää lämpöä, sen verran sitä bensaa koneessa poltellaan.
Tämä Lada on mun 25. auto, mutta ensimmäinen Lada. Kun pääsin sinuiksi parjatun Axtec-järjestelmän kanssa, niin nythän tuo hoitaa työmatkoilla ja kauppareissuilla hommansa jopa hyvin. Ja Ladassa ainakin riittää lämpöä, sen verran sitä bensaa koneessa poltellaan.
Re: miksi lada?
Kai siinä on jotain nostalgisuutta Ladassa. Lapsuuden maisemissa ladoja oli kaikkialla. Kaikki osat on autoon edullisia, osaat itse laittaa autoasi ja lähtee käyntiin jos ei muutoin niin kammesta
Ja on halpa keino ärsyttää naapuria, ne luulee sua kommariksi tai kylähulluksi
molempi parempi
Lisäksi kun harrastaa tuota naapurissa lomailua, niin siellä ei varaosat lopu saati sepät jotka auttaa.... Lopuksi sanoisin että, on vaarallista ajella autoilla joissa et tunne mitään, ennenkuin vehje yrittää lähteä lapasesta. Toisin on Ladassa siinä kyllä tuntee missä ja kuinka mennään 
lola
POHJOIS-KARJALAN AvtoVAZ
Kiihtelysvaara
POHJOIS-KARJALAN AvtoVAZ
Kiihtelysvaara
Re: miksi lada?
Tervehdys.
Lada siksi, että se on kokonaistaloudellisesti edullisin auto tälläiselle nuukalle miehelle. Sopii erittäin hyvin keräilijälle, joka kerää joutilasta romurahaa pankkiin.
Lada siksi, että se on kokonaistaloudellisesti edullisin auto tälläiselle nuukalle miehelle. Sopii erittäin hyvin keräilijälle, joka kerää joutilasta romurahaa pankkiin.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 
Re: miksi lada?
Miksi Lada ?
- Jotta voin heittää rahani hukkaan
- Jotta voin heittää rahani hukkaan
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
Re: miksi lada?
Tuo nykyinen harraste-Lada tuli mulle viime keväänä Paapan perintönä... Molemmilla paapoilla ollut aina ladoja joten merkkiä en oo koskaan mitenkään vieroksunu... ja tuo yksilö ollut samalla pihalla uudesta asti joten se on ja pysyy täysin alkuperäisenä...
Ja ladahan on kovettu peli... Syksyllä hain 2-akselisen trailerin lainasta takaisin kotia tuolla ladalla, matkaa tuli n.30km... Eikä ollu mitään ongelmia...
Ja ladahan on kovettu peli... Syksyllä hain 2-akselisen trailerin lainasta takaisin kotia tuolla ladalla, matkaa tuli n.30km... Eikä ollu mitään ongelmia...
-
komsomolka77
Re: miksi lada?
ei se lupaus toimi, että muka kaikki autot tuntuisivat mukavilta ajaa Ladan jälkeen, ei niissä sen kummempia eroja oikein huomaa ellei oo kyseessä ennakkoluuloja. Bensan kulutuksessa kyllä, pikku siro ranskalainen sitä kuluttaa kuin valumalla erityisesti talvisin. En tarkoita kalliita autoja, tietenkään, vaan sitikkaa tms. Mutta luulisin juuri samaran olevan luotettavamapi ja kestävämpi vaihtoehto, noissa 2000-luvun etuvetoisissa on toi Bosch-Siemensin ohjainlaite, joka juuri ei olekaan edullinen, eikä kestävä, eikä edes helposti saatavana Suomeen vaihdettavaksi. Eikä sen ohjelmointi Suomesta käsin onnistu. Eikä minkä tahansa auton, ei Sitikan eikä Nissanin, ohjainlaitteen korjaus onnistuisi kenelläkään tee-se-itse -asenteella kerrostalon pihalla.
Venäjällä ollessani ostaisin todellakin Kalinan vaikka kahden vuoden maksuerissa maksettavana UUTENA, enkä käytettyä ranskalaista, Suomessa korjaaminen ei kannata, varaosien hankkiminen on HANKALA, osaavia korjaamoita ei löydy ko merkille joka teollisuusalueesta.
Niva-maasturi on hintaansa nähden voittamaton, jos maasturia kerran tarvitaan. Kiinnostaa, lyöväktö läpi ne Kalinatkin Suomen markkinoilla.
Venäjällä ollessani ostaisin todellakin Kalinan vaikka kahden vuoden maksuerissa maksettavana UUTENA, enkä käytettyä ranskalaista, Suomessa korjaaminen ei kannata, varaosien hankkiminen on HANKALA, osaavia korjaamoita ei löydy ko merkille joka teollisuusalueesta.
Niva-maasturi on hintaansa nähden voittamaton, jos maasturia kerran tarvitaan. Kiinnostaa, lyöväktö läpi ne Kalinatkin Suomen markkinoilla.