ihme touhua, mieletön valitus jostain miten Lada Kerho tms pitäis oikein kirjoisttaa, silti kuitenkin Ladojen tyyppinumerot ja myyntinimikkeet kirjoitetaan jatkuvasti väärin... se vasta on paha asia
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-autoilija on henkilö, joka omistaa tai on vuokrannut (liisannut) yhden tai useampia Lada merkkisiä autoja, ja harjoittaa sillä tai niillä ammattimaista liikennettä.
Misha kirjoitti:Ton täytyy olla joku vitsi, ei kukaan AD olis noin tyhmä
Mutta minä tyhmä en tiedä, mikä on AD.
Näin eilen takalasitarran, jossa luki: LUJAA SAMARA LAATUA. En ollut niin lähellä, että olisin nähnyt (mahdollisen) pilkun paikkaa. Itse tarrasta sai kuvan, että se saattoi olla modifioitu.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
^Siis tarvitsee omistaa auto ja harjoittaa sillä ammattimaista liikennettä ollakseen autoilija?
Entäs me rengit, emmekö olekaan ammattiautoilijoita vaikka tuota nimitystä yleisesti käytetäänkin kaikista ammattikuljettajista eikä vain isännistä, jotka ajavat itse?
^^^ Jos omistaa auton tai useamman ja harjoittaa niillä ammattimaista liikennettä, voi kutsua itseään liikenteenharjoittajaksi. Näin ollen omalla Ladallaan ammattiliikennettä harjoittava henkilö olisikin Lada-liikenteenharjoittaja. Vai olisiko se täkäläisen kieliopin mukaan Ladaliikenteenharjoittaja??
Jos ajaa Ladalla ammatikseen, on joka tapauksessa Lada-autoilija, myös toisen Ladalla ajava, joskin silloin voi olla myös Ladarenki.
jusu kirjoitti:Näin ollen omalla Ladallaan ammattiliikennettä harjoittava henkilö olisikin Lada-liikenteenharjoittaja. Vai olisiko se täkäläisen kieliopin mukaan Ladaliikenteenharjoittaja??
Mistä helvetin ladaliikenteestä sinä puhut?
Ei semmosta ole olmassakaan. Ehkä, kuitenkin Lada-ammattiautoilija?
Ja mitä ihmeen liiketointa harjoitetaan autoilemalla Ladalla, jossa siis pointti on se Ladalla liikennöinti. Esmes kaupparatsu tai lehdenjakaja ei käy esimerkistä.
Oliskohan sitten Delta-auto ladaliikenteenharjoittaja,koska sen tarkoitus on myydä mahdollisimman monta Ladaa liikenteeseen.Tosin pyrkimys on käsittääkseni aika vaisu.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Ranskalaisessa esitteessä joskus 70-luvulla Ladan takaikkunassa oli tarra: LUJAA LAATUA: LADA. Eli lujia laatupelejä ovat olleet sielläkin päin maailmaa.
Muistan aikoinaan nähneeni Helsingissä Volgan (vai olikohan sittenkin Mosse?), jonka takalasissa oli eräästä toisestautosta tuttu tarra: Se.Varma.Kotimainen
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Nonnis kirjoitti:^Siis tarvitsee omistaa auto ja harjoittaa sillä ammattimaista liikennettä ollakseen autoilija?
Entäs me rengit, emmekö olekaan ammattiautoilijoita vaikka tuota nimitystä yleisesti käytetäänkin kaikista ammattikuljettajista eikä vain isännistä, jotka ajavat itse?
Siinä se ero oli. Autoilija ja ammattiautoilija. Siis ammattiautoilija ajaa autoa toisen renkinä tai omistamansa yrityksen palveluksessa. Tuo sana autoilija liikenteenharjoittajana ei taida enää juurikaan olla käytössä tuossa tarkoituksessa, mutta ennen sillä kyllä tarkoitettiin nimenomaan taksi-, kuorma- tai linja-autoyrittäjää. Nykyään taitaa sana liikennöitsijä kuvata paremmin sitä. Ammattinimikkeenä kait on edelleenkin autonkuljettaja.
Jaska kirjoitti:Oliskohan sitten Delta-auto ladaliikenteenharjoittaja
Ei ole, se on Ladanmyyntiyritys, siis sananmukaisesti.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone