kaksimoottorinen, porrasperäinen combi?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
baltimore

kaksimoottorinen, porrasperäinen combi?

Viesti Kirjoittaja baltimore »

kyllä, tuollainen löytyy Punikkilan puhelinlaitokselta, siis kokoomuspenikoiden vaalimainos-sivuilta. auton kuvaus siis;

"1979 Lada 1500 Combi, jossa 1200 Combin kori ja varusteet yhdessä 1500S:n moottorin ja voimansiirron kanssa, Uutta Combissa myös takalasin pyyhinpesuri. Moottori 1300 mallista, tosin varustettuna sähköisellä tuulettimella. Työkalutkin mahtuvat hyvin takaluukkuun. "

en osaa linkittää suoraan kohteeseen, käykää itse katsomassa: http://www.punikkila.fi

eli siis kyseessä on vm-79 farmarilada, jossa on sekä 1500 että 1300 kuutioiset moottorit. sitten kun vielä katsoo kuvaa, niin auto näyttää erehdyttävästi 2105 mallilta (jota alettiin myydä vasta -81?) ja kunnallisella laitoksella on näköjään neuvostoliiton rekisterissä oleva auto. aika hassua.

kokomusta nuorten lähdeviitteiden merkitsemisessä on vähän puutteita...

Lada info:

"1979 Lada 1500 Combi (VAZ-21023-02/1979-1980), jossa 1200 Combin kori ja varusteet yhdessä 1500 S:n moottorin ja voimansiirron kanssa. Uutta Combissa myös takalasin pyyhinpesuri. Sekä toinen muunnos jo olemassa olevista malleista yhdistelemällä, Lada 1300 S (VAZ-21033/1979-1982), siinä on kori ja varusteet kuten 1500 S mallissa, mutta moottori 1300 mallista, tosin varustettuna sähköisellä tuulettimella. "

tai en tiedä onko se suora lainaus jos käyttää joka lauseesta vain puolet :wink:
Martigan
Viesti:

plagiointia

Viesti Kirjoittaja Martigan »

Jos ei ole lupaa lähdeteoksen tekijältä pyydetty, niin tuo on selvää plagiointia.
Minä nostaisin tuosta rähinän.
Iltiksen kannesta olisi hieno lukea:
Lada Kerho piratismin uhrina.
Kokoomusnuorten sivuilla törkeää plagiointia.

Tai:
Lada Kerhoa käytetty pikkuporvarien vaaliaseena.
Kerholaiset näreissään.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Lada-Jussi

:(

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä kans sain ton punikkila linkin työkaverilta ja kiinnitin huomiota varsin omanlaiseen kirjoitustapaan ja selvä yhteys Lada Infoon on havaittavissa. Kyllä mun tekstejä lainata saa mutta mihin tarkoituksiin on sitten eri asia. :evil:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Kokoomusnuoret haluavat linnottautua sähköisen turva-aidan taakse,missä ei ole sairaita,lihavia,ilmavaivaisia,dementikkoja,työttömiä,köyhiä,toisinajattelijoita,hulluja jne...,eikös se AATUKIN yrittänyt samaa huonoin tuloksin.
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Ei tuonne pääse ku pitäs jotai Flash:ä olla. Ei oo, ei tuu.

Joo linnaan vaan. Se tosiaan jos ilman lähdeviitettä omanaan kirjottaa jonkun muun tekstiä niin on aina sit raastuvan paikka. Mutta mitä ihmettä ne kokkoomuslaiset on alunalkujaan tehneet kerhon sivuilla... ;)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Martigan
Viesti:

Re: :(

Viesti Kirjoittaja Martigan »

Lada-Jussi kirjoitti:mä kans sain ton punikkila linkin työkaverilta ja kiinnitin huomiota varsin omanlaiseen kirjoitustapaan ja selvä yhteys Lada Infoon on havaittavissa. Kyllä mun tekstejä lainata saa mutta mihin tarkoituksiin on sitten eri asia. :evil:
Pistä Jussi täys rähinä päälle vaan. Pilkkaavat Ladaakin kuiteskin ja rehellisiä työläisiä.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Uh uh, olipa schaissea... tiedä itkiskö vai nauraisko...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Prkleen flashit. Ei ollut asiaa tuonna saitille sitten :evil:

Laitelkaapas vaikka mailia ja kyselkää että onko tuo teksti lainattua. Vastausta voisi hyvin käyttää oikeustoimissa jos väittävät ettei lähdettä ole.
Vauhdin tae - alamäki
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Jaska HKI kirjoitti:Kokoomusnuoret haluavat linnottautua sähköisen turva-aidan taakse,missä ei ole sairaita,lihavia,ilmavaivaisia,dementikkoja,työttömiä,köyhiä,toisinajattelijoita,hulluja jne...,eikös se AATUKIN yrittänyt samaa huonoin tuloksin.
Koska porvarilassa on vankilat yksityistetty ja kaikki maksukyvyttömät lähetetty sinne. Siellä ne autuaasti kaivavat kuoppaa kaupungin laidalla niinkuin punikkilassakin mutta ne tuottavat porvareiden kaupungille lisätuloja, ei tappiota niinkuin punikkilassa.

Tässä taas nähdään miten porvari on kommaria fiksumpi.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Vastaa Viestiin