Mistä uusi Niva?
Mistä uusi Niva?
Moro!
Olen kerännyt tässä nyt pari vuotta rahaa Nivan ostoon, mutta sitä ei kuulemma enää myydä eikä tuoda maahan. Onko jollakulla tiedossa konstia jolla Niva ostetaan Suomeen?
Olen kerännyt tässä nyt pari vuotta rahaa Nivan ostoon, mutta sitä ei kuulemma enää myydä eikä tuoda maahan. Onko jollakulla tiedossa konstia jolla Niva ostetaan Suomeen?
Re: Mistä uusi Niva?
Tervehdys Kim
mahdollistahan on uusi niva ostaa toisesta EU-maasta eli Saksasta. Siellä niitä myydään ja autoverot Suomeen maksamalla saa kilpiin. Autojen tuontiin erikoistuneista liikkeistä kysymällä saat tiedon kuinka paljon suurinpiirtein avaimetkäteen valmis niva maksaisi. En mitenkään mainosta mutta itse työskentelen tuontiautojen erikoisliikkeessä ja esim. ensiviikolla pystyisin Saksanostajan (eli toisen omistavan osakkaan kanssa joka on jo kymmenen vuotta Saksassa asunutja autoja liikkeele ostanut) kanssa juttelemaan asiasta. Pistä yv ja yhteystiedot mikäli asia kiinostaa.
Nivan voi hakea itsekin kuten yksi kerholainen jokuaika sitten tekikin, ja siitähän oli juttu kerholehdessäkin.
mahdollistahan on uusi niva ostaa toisesta EU-maasta eli Saksasta. Siellä niitä myydään ja autoverot Suomeen maksamalla saa kilpiin. Autojen tuontiin erikoistuneista liikkeistä kysymällä saat tiedon kuinka paljon suurinpiirtein avaimetkäteen valmis niva maksaisi. En mitenkään mainosta mutta itse työskentelen tuontiautojen erikoisliikkeessä ja esim. ensiviikolla pystyisin Saksanostajan (eli toisen omistavan osakkaan kanssa joka on jo kymmenen vuotta Saksassa asunutja autoja liikkeele ostanut) kanssa juttelemaan asiasta. Pistä yv ja yhteystiedot mikäli asia kiinostaa.
Nivan voi hakea itsekin kuten yksi kerholainen jokuaika sitten tekikin, ja siitähän oli juttu kerholehdessäkin.
Mites Ruotsist?
2108(kesäauto)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
- Lada Scandinavia
Tuodaan maahan, kun tilaa.kim kirjoitti:Moro!
Otappa yhteyttä Eurocars oy.
Kaarningonkatu 18 Turku.
0400-785666.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
jos te sinne turkuun toisitte mulle uuden Kalina wagonin niin tiijatteko paljohan koko homma maksais yhteensa? Paljo lienee se vero? Paljoko lienee wagonin hinta saksassa?
Nyt vähän jäissä Nivan tulo taloon. Tilasin firmalle uuden kuorma-auton ja rahat tarkalla. Täytyy palata parin kuukauden päästä kun ka on maksettu.
hei Eurocarsin pojat. Jos toisittekin mulle turkuun uuden Nivan, osaisitteko sanoa paljonko koko homma maksaa? Et ku on avaimet kädessä, niin paljionko rahaa kului.