Lada varkaissa
-
- Viesti:
Lada varkaissa
Olipa täällä Hämeenlinnassa käynyt joku vaalealla Lada merkkisellä ajoneuvolla huoltoasemalla tankkaamassa ja jättänyt maksamatta.
Em. uutinen oli Hämeenlinnan Kaupunkiuutisten Poliisin kertomaa-palstalla.
Jos auto olis ollu Nissani tai tojota, niin olisi mainittu vain japanilaisvalmisteisesta autosta...
Em. uutinen oli Hämeenlinnan Kaupunkiuutisten Poliisin kertomaa-palstalla.
Jos auto olis ollu Nissani tai tojota, niin olisi mainittu vain japanilaisvalmisteisesta autosta...
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
- veli alexei
- Moderaattori
Siis mm. tää Volvo Markkanen varasti Volvoja vai? (en mä tämmösiä voi tietää kun oon niin nuori)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Eikös tämä volvo-markkanen muun muassa avannut saabin insinöörien kehittämän "murtovarman" lukon noin 20 sekunttiin, auto käynnissä alta minuutin. Tämä tosin aikaa ennen elektroniikkaa. Tosin tuolloin tämä legenda oli jo linnassa mutta saabbi kuljetti esimerkkiauton kokeeksi tuonne. Olivat kuulemma poistuneet aika hiljaisina.
Vauhdin tae - alamäki
varkaissa
Kerrottakonn että olen tavannut Volvo-Markkasen ja kyllä on totta että Saabi lähti alle minuutissa. Samoin samaan aikaan Volvo oli kehitellyt jonkun ihme lukon mitkä ei kuulemma aukea kuin avaimella. Virallinen aika Markkasella oli 15 sek. Se mies oli ja on guru autojen lukkojen kanssa.
Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
- LamaAjanElvis
Varsti Volvoja ja käytti niitä pakoautoina pankkiryöstöissään. Kuulemma luotettava, eikä erotu liikenteestä niin helmposti kuin muut merkit ruotsissa. Tehtaili siis pankkiryöstöjä 70-luvulla kaikissa pohjoismaissa ja yleensä pakoautona oli Volvo. Korjatkoon joku jos muistan väärin.veli alexei kirjoitti:Siis mm. tää Volvo Markkanen varasti Volvoja vai? (en mä tämmösiä voi tietää kun oon niin nuori)
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- veli alexei
- Moderaattori
Joo nyt kun aiheesta alettiin puhu niin joku harmaa muistikuva löytyy kanssa...Stefa kirjoitti:Samanlainen muistikuva minullakin olisi.LamaAjanElvis kirjoitti:eikös markkanen esiintynyt joskus karpossa?
Joskus -70 luvulla Kemissä skoudet oli väijyssä Markkasta, maija poikittain tiellä ja kissalan pojilla Suomi kp hyppysissä kuin julmemmassakin taistossa - ja helevetinmoinen liuta pojankloppeja, kuin kusiaiset hunajassa, tsiigaamassa sitä kp:a ja kyselemässä kaikkee mahollista, mitä ny tommoset kaasuppullon kokoset kysyy.
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.
Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
Ladan omistaminen machokismia.
Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
Ja nyt on sitten Lada-JussiJaska HKI kirjoitti:No olihan sentään ennen Volvo Markkanen,Mazda Mutikainen ja Skoda Suhonen..."

* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
- veli alexei
- Moderaattori
BUAHAHAHAHHAH!Vanja-eno kirjoitti:Ja nyt on sitten Lada-JussiJaska HKI kirjoitti:No olihan sentään ennen Volvo Markkanen,Mazda Mutikainen ja Skoda Suhonen..."

eduskuntavaaleissa ehdokkaana
Markkanenhan oli muistaakseni viimeisiä edellisissä eduskuntavaaleissa ehdokkaana omalla listallaan Helsingissä.
Helsingin kauppatorilla oli tuolloin hänen vaalimainoksensa. Mainos oli käsin piirretty. Paikkaa eduskunnassa ei tullut, mutta ääniä tuli jotakin vähän alle 400
Helsingin kauppatorilla oli tuolloin hänen vaalimainoksensa. Mainos oli käsin piirretty. Paikkaa eduskunnassa ei tullut, mutta ääniä tuli jotakin vähän alle 400
Lada - liikkumisväline ja osa elämänkatsomusta. - Se keltainen nappisilmä oli autojen auto...